• Lille Fi

3 åring, present =???

Ska på 3 års kalas nästa helg. Vad ska man köpa? Nån som har ngt förslag? Tycker det är så svårt att köpa till henne. Hon har så mkt redan. 

Harry 8 feb ´08
  • Svar på tråden 3 åring, present =???
  • Me o Mike

pysselgrejer?? Typ nåt roligt pussel?

• Nyfiken gul

Pussel

kritor o block

prinsess-saker/fe-saker - typ utklädningskläder, prinsesskronor, trollspön, vingar, "smycken" osv..

My Little pony

Victor född 10/6 - 2008- - vår älskade son!
  • Cheera

Finns pärlor som är jättestora+ pärlplattor.
    Kläder i större stl...kläder går ju alltid åt men kanske inte så roligt...
    Böcker
    Ljudböcker

• Lille Fi

Vi har köpt en barbie/snövit docka till henne. Sambon valde.. Tack för förslagen, ska se vad ja kan hitta..

Harry 8 feb ´08
  • Me o Mike
    Cheera skrev 2008-08-03 19:22:03 följande:
    Finns pärlor som är jättestora+ pärlplattor.Kläder i större stl...kläder går ju alltid åt men kanske inte så roligt...BöckerLjudböcker
    Min son är 3,5 år.. Han ÄÄÄLSKAR att få kläder! Bara det är Blixten McQueen eller Spiderman på! .-)
  • Cheera

Zack o Bella skrev 2008-08-03 19:27:13 följande:

Min son är 3,5 år.. Han ÄÄÄLSKAR att få kläder! Bara det är Blixten McQueen eller Spiderman på! .-)
    Jo, vår dotter på 2 år älskar också kläder. ALLA slags kläder och byter mer än gärna 3ggr/dag *=mycket tvätt*
    Men alla är ju inte så
  • Atjo

Säg den unge som inte gillar play-do!

• Livshlädje

Jag brukar säga att lego, böcker o pussel kan ett barn aldrig få för mycket av!

Om du inte kan njuta av det du har, hur skulle du då kunna vara lyckligare med mer?
  • loveelin

Min dotter bli 3 år i september. Vi har köpt målarblock, kritor, pennor, en sån där rittavla som man skriver med magnetpenna på och suddar, en rockring, böcker samt en dvd-spelare som hon ska ha i bilen när vi åker långt. Dvd spelaren ska hon ju inte ha själv men hon ska få se att vi köpt en i alla fall=)

• Lille Fi
    loveelin skrev 2008-08-04 07:43:35 följande:
    Min dotter bli 3 år i september. Vi har köpt målarblock, kritor, pennor, en sån där rittavla som man skriver med magnetpenna på och suddar, en rockring, böcker samt en dvd-spelare som hon ska ha i bilen när vi åker långt. Dvd spelaren ska hon ju inte ha själv men hon ska få se att vi köpt en i alla fall=)
    Sån dära rittavla vet ja att mamman har pratat om..

Nu har fått många nya ideer..ska nog lösa sig Tack!!
    Harry 8 feb ´08
Svar på tråden 3 åring, present =???