• Ami755

Gravid massage i Malmö

Någon som varit på gravid massage i Malmö som kan rekommendera nåt ställe till mig??Min vanliga massör är sportmassör och inte så snäll . Känner jag behöver lite hjälp. Tack Ami

• Svar på tråden Gravid massage i Malmö
  • Gerba
    Svar på #1
    Hej!

Jag är själv sjukgymnast och massör och tycker väl att den massör du går till i vanliga fall, om du är nöjd, borde kunna anpassa sig till dig om du säger att du vill ha det nättare. Nu vet jag inte i vilket vecka du är men tänk på att de inte ska trycka för mycket i ländryggen vilket vi får lära oss kan framkalla missfall (det är inget bevisat men det är mer en försiktighets åtgärd). Innan vecka 12 är viktigast att ta det lugnt med massage i ländryggen fick jag lära mig.

Lycka till!
  • Ami755

Ska ringa honom och fråga. Jag är i vecka 29-jag kan inte ligga ner så bra längre på magen.Får höra mig för, tack. Ami

• Norea

jag går hos en massör som tar i ordentligt. jag ligger på sidan och han masserar en sida i taget. funkar jättebra för mig. han har sagt att jag ska säga till om det är för hårt, men jag vet att ryggvärken går inte bort med nån mesig massage.

• Ami755

Ja det kan ju vara en lösning!

Svar på tråden Gravid massage i Malmö