• JoJo2222

När fick ni mens efter utomkveds??

Undrar bara när man ska få mens efter ett utomkvedshavandeskap, eller när ni fick er. Min operation genomfördes för över tre veckor sedan och har fortfarande inte fått min mens. Blödde nästan inget efter operatinen heller. Snälla dela med er...

• Svar på tråden När fick ni mens efter utomkveds??
  • JoJo2222

ingen som kan dela med sig?

• Sandra  84

Hur har det gått för dig? är lite nyfiken, jag fick aldrig min mens tillbaka, jag vart gravid direkt innan den han komma..

• JoJo2222

jodå den kom med dunder och brak nästan exakt 6 veckor efter op. det var längesedan jag blödde så mkt men det var skönt att få ut allt.
    vad roligt att du blev gravid direkt. i mitt fall så var det ju ivf så jag får ju börja om med det nu igen ju, jobbigt! jag har faktiskt tänkt att prova lite naturligt, har nämligen hört att nu när min sjuka vätskefyllda och sammanväxta äggledare ärr bortopererad så ska chanserna att bli gravid fördubblas!! man vet ju aldrig..

va go du va som tänkte på mig, kram

• Sandra  84

Hoppas verkligen att det kommer gå bra. Ja det e klart jag bryr mig om hur det går, för min egen del vart jag helt förkrossad när det hände på alla hjärtans dag med som om det inte vore nog ändå. När man så gärna vill så blir allt så fel. Men som min sambo sa, finns inget ont som inte har nå gott med sig och det goda har ju kommit igen, så jag hoppas verkligen att det kommer gå bra för dig med..

*Kramar*

• JoJo2222

jag förstår precis vad du menar.. jag har inte så lätt för att bli gravid iheller. det var mitt andra ivf försök som blev mitt x. fick vara lycklig i en veckan innan jag började känna att något var fel. det var den lyckligaste veckan i mitt liv och jag svävade på små moln.

jag har svårt att se det goda i det här, men jag tror att det kan vara att jag äntligen fick min vätskade, samanväxta och cystiga äggledare bortopererad och kvar har jag en frisk.

hur lång tid tog det innan du blev gravid efter x:et?

kramiz

• Sandra  84

Dom sa att mensen skulle komma tillbaka mellan 3-5v och när den inte hade kommit efter 5v så gjorde jag ett test och då var det redan ett starkt +, då trode jag att det visade + för att jag fortfarande hade gravida hormoner i kroppen men så var det ju inte, åkte och gjorde ett vul och såg att det var en ny bebis där, så på 5v han det komma en ny

• chippo

hoppar in här å önskar dig lycka till
    jag har själv haft 3 x varav sista gången så sprack min vänstra äggledare....aj ajaj!
    detta hände i mitten av maj 07 å nu så sitter jag här med en tjej på 6 månader(snart den 4 sep) så jag blev gravid direkt efter mitt sista x så det finns hopp
    kanske är det den trasiga äggledaren som har spökat hela tiden så nu kanske det bara är å köra på
    styrkekramar till dig

Svar på tråden När fick ni mens efter utomkveds??