• madebyinferno

Har din navel ändrat utseende?

Hur ser din navel ut och i vilken vecka är du?

Jag har normalt en ganska djup navel men nu i v30 så börjar jag misstänka att den kanske kommer pluppa ut ...

På svägerskan försvann den helt - blev helt slät, ni kan gissa att det såg mystiskt ut innan man förstod vad som saknades när man tittade på magen

• Svar på tråden Har din navel ändrat utseende?
  • speisen

har bf imorgon och min är helt slät.. men den är ju mörkare så den syns ju.. =0)

• Li76

Min var också djup men nu i v 24 har den börjat att puta ut..

• Zmulan 74

har en avlång navel..tror inte att den kommer att ploppa....gjorde inte det förra gången...
    Den tycks iaf bli längre å längre..

• DeZire

Hade en djup navel från början som nu börjar platta till sig mer å mer, går in i v29 imorron. Fast de e fortfarande en navel så ja vet inte om den kommer ploppa ut, den har snarare blivit till en rund krater hehe... rätt stor i diameter men fortfarande ca 0,5cm djup. Ser jätte mysko ut *s*

• cornelia82

min har putat ut i överkant men underkant e den fortfarande plan..
    har suuuuperdjup navel i vanliga fall.. får väl se om den pluppar helt..

/cornelia v32

• Smaragd

Har precis som Cornelia82 en navel som putar upp på ovansidan men är platt nertill. Annars är den ganska djup. Tror dock att hela naveln hinner pluppa ut inom den månad jag har kvar!!
    /Smaragd v. 35+5

• Havanna

Jag har oxå en ganska djup navel i vanliga fall, men den blev mycket mindre jättetidigt, runt v 14 el nåt men sen har det inte hänt så mycket mer med den än... är i v 24 med tvillingar nu!

• Ung kvinna

Min navel har varit rätt djup innan, men nu så har den blivit lite rundare och mer utspänd. Jag tror den kommer ploppa ut senare i graviditeten.

• kissemjao

Min navel putar på vänstra sidan, men är plan på högra. Det ser konstigt ut. Har också en djup navel i vanliga fall.

• Hallonsaft

Åh, saknar min fina navel! Har faktiskt varit lite stolt över att den alltid varit så fin. Men nu är den helt slät och många nyanser mörkare än övrig mage.

Hoppas vi får mötas igen...

Svar på tråden Har din navel ändrat utseende?