• emmize

ikea badrum...

Vi funderar på att köpa badrumsmöbler från IKEA men tänkte höra oss för lite om att köpa så billigt.
    Är det någon här som har köpt från IKEA???
    Vad tycker ni isåfall? Är ni nöjda?

• Svar på tråden ikea badrum...
  • Flaxa1

Vi har helt inne på att köpa därifrån, men den dagen när vi slutligen skulle åka dit och bestämma oss för exakt VAD vi skulle köpa så hittade vi inget som var bra. Tyvärr såg allt rangligt och billigt ut som hade kunnat passa oss i teorin. Så trots att det svider kommer vi att handla dyrare badrumsmöbler ...

• johandra

Vi har handfat och högskåp därifrån och är helnöjda vi har högblanka luckor till

nu e detta i vårt badrum och det används inte så himla ofta så slitstarkheten vet jag inte så mycket om..men inte e vi missnöjda hittills iaf

köp inte blandare därifrån bara,känner inte nån som e nöjd med sin ikea blandare

Lycka till!

Mamma till världens finaste Ella 060309 och Alice 071219
  • emmize

Jag har också hört att blandarna därifrån är dåliga. Att dom håller ca 1 år bara...

Nån fler som har erfarenheter från ikea???

• narre

ska själv köpa från ikea men har ingea aning om vilken men det får nog dröja ett tag till,,hdb

• Rosa ros

Vi har köpt badrumsskåp, luckor och handfat från ikea för ca 4 år sedan. Vi är inte nöjda.
    Luckorna tål inte vatten och har därför blivit förstörda. Handfatet går inte att få så där "skimrande rent" som jag vill, är någon sorts konstig beläggning.
    Vi har även satt in vedums badrumsskåp och handfat för ca 3 år sedan och skillnaden är enorm.
    Handfatet glänser (fast jag gör rent det på samma sätt som ikeas) och luckorna är som nya fortfarande.

Iofs är det ju som sagt några år sedan som vi köpte, så kvaliteten har kanske blivit bättre, men jag kommer inte köpa från ikea igen.

• emmize

Tack för ditt svar... Det är säkert som du säger, att det lönar sig att köpa lite dyrare...

Svar på tråden ikea badrum...