gekås ullared
Hallå!
Någon som har vart på gekås den senaste tiden? jag ska dit imorrn och undrar vad era bäsat fynd har vart på sistone där?
Något man kan se fram emot att få tag i ?
kläder? leksaker?
Vilka varuhus förutom gekås finns där?
Hallå!
Någon som har vart på gekås den senaste tiden? jag ska dit imorrn och undrar vad era bäsat fynd har vart på sistone där?
Något man kan se fram emot att få tag i ?
kläder? leksaker?
Vilka varuhus förutom gekås finns där?
Var där för 1 vecka sen. Hittade lite kläder, men tyckte inte det hade så mycket. Sen tycker jag att de har små storlekar på barnkläderna.
Utanför finns det sko och kläd affärer, jysk ,netonet, göteborgs kex. Finns fler men kommer inte ihåg vad det är
var där för ett par veckor sen, och tyckte att det fanns mycket av det mesta. Men som Mia skrev så tycker jag dem var små i storlekarna iaf på vissa kläder, pyjamasarna var små.
Det som jag tyckte var det bästa till filip var galonkläder till hösten samt ett par andra regnbyxor, var billigt och verkar vara hyfsad kvalitet.
Vi köpte också set med t-shirt och shorts som var super söta men inte alls så bra. T-shirten hade nämligen inga knappar i halsen och det var pytteliten. Så vi kan inte få på dessa över sonens huvud, shortens var ok iaf.
Strumpor var dem billiga på också, även till mig, nappflaskor och hårda hakklappar.
Om du ska titta på annat och inte bara barnsaker så kan jag rekomendera fina bordstabletter och löpare. Fanns också stora ljuslyktor för bara 79 kronor har jag för mig och då var dem 50cm höga...
Var där för ett par månader sedan och köpte massor av kläder till Gabriel. (Stl 74). Mycket t-shirts, tunna pikétröjor, byxor, pyamasar, luvjackor etc. Köpte också en jättebra spillfri mugg som han tappat i golvet ca hundra gånger men som håller ändå, nappar, torra och blöta tvättlappar, nappflaska, barnshampo, babymonitor, digital örontermometer osv, osv. Klart värt ett besök!
Annica