Långt ner i halsen!!!
Jag har märkt att jag kan ta sambons kuk rätt långt ner i halsen vid avsugning. Borde vara samma teknik som svärdslukare.
På något vis tänder jag som fan på det.
Jag har märkt att jag kan ta sambons kuk rätt långt ner i halsen vid avsugning. Borde vara samma teknik som svärdslukare.
På något vis tänder jag som fan på det.
Vad kul att höra.
Hur gör du rent tekniskt?
Puffar för det vill jag oxå veta!!
Jag uppfattade inte frågan. Eller.... du vill berätta att du kan ta in den djupt i halsen och att du anar att du har samma teknik som en svärdslukare? Ja det låter väl rimligt och... grattis.
Dåg en ställnig på en video på nätet för några veckor sen där tjejen låg på rygg med huvudet ner mot sängkanten mot golvet baklänges då kunde killen sticka ner kuken ända ner i halsen jättelångt, prova det om du gillar sånnt!
Blir sååå avundsjuk!! Tycker om att suga och vill kunna ta in hela i munnen men han är stor så det går inte. Jag får nämligen kväljningar om jag tar den för långt in. Men jag VILL ju kunna ta hela!! Så jag blir ngt avundsjuk på dig som kan, önskar jag oxå kunde!!!
nej de va inte jag som kunde menade att jag såg en tjej på enp-film som kunde ta den så långt in i halsen