• Anonym (Samchat)

Vanlig chat där sexprat är OK?

Vi är ett gift par som båda gillar att chatta och då gärna om sex. Problemet är att chattar antingen är:

a) sexchattar, dvs helt hjärndöda ska-vi-knulla-ställen med porrbilder och cam-tjejer som bjuder ut sig

eller

b) puritanistchattar där tal om sex är förbjudet.

Vi söker ett mellanting, det vill säga en chat med massor av olika människor som vill chatta om allt möjligt INKLUSIVE sex. En chat där man bara plockar bort olagligheter och de som sabbar, men i övrigt är tillåtande.

Finns det någon sådan?

• Svar på tråden Vanlig chat där sexprat är OK?
  • Anonym

Du kommer nog inte ifrån dom som är hjärndöda tyvärr, dom finns överallt. Jag har varit inne lite på eroticacity och där är inte så många aktiva men hyfsad bra nivå på snacket.

• Anonym (Samchat)

Nedslående men väntade besked det där, Anonym och Nisseblubb.

... men skam den som ger sig. Kanske sitter någon annan på ett bra tips?

• Jahadu

Jadu.. snyggast-chatten är ju 99% sex-relaterat, fastän det är förbjudet. Om ni håller er till privatchat lär ni inte bli utsparkade.

• Alvi

För en sisådär 10 år sen hängde jag mycket på aftonbladets chatt... Där hade jag ofta tur - fick snacka med normalt folk när jag kände för det, och med "sexintresserat" folk när jag kände för det. Man får liksom prova sig fram.

Ule buku på er!
  • Anonym (Fiskflicka)
    Alvi skrev 2008-08-05 19:07:40 följande:
    För en sisådär 10 år sen hängde jag mycket på aftonbladets chatt... Där hade jag ofta tur - fick snacka med normalt folk när jag kände för det, och med "sexintresserat" folk när jag kände för det. Man får liksom prova sig fram.
    Mäh?!?
  • Alvi
    Anonym (Fiskflicka) skrev 2008-08-05 19:16:37 följande:
    Mäh?!?
    Nej NU minsann, börjar jag känna mig stalkad!!!

Men jaaa, jag har fått min beskärda del av cybersex genom åren... Vääääldigt trevligt!
    Ule buku på er!
Svar på tråden Vanlig chat där sexprat är OK?