Kan man ha kjol när man är så gammal som jag
Jag är så sugen på att köpa en sommar kjol
Finns det nån sort som passar en snart 35 tant
Jag är så sugen på att köpa en sommar kjol
Finns det nån sort som passar en snart 35 tant
alla åldrar kan ha kjol jisses
min mamma snart 50 kör lite på Indiska stilen och det passar henne jättebra. Det enda jag kan tänka är väl undvik kort-kort och stövlar som går över knäna
hehehe
Ja men snälla, 35 och tant!
Om du inte vill ha en jeanskjol eller en linnekjol, kan du ju köpa de populära volangkjolarna som finns i varierande längder! Fint med ballerinaskor till!
Självklart!! Men det finns det som är snyggt o det som är smaklöst. Så pass upp! Men det är ju för alla åldrar enligt mig.
Jag hittade en liten strand klänning på vinden , den var till för 19 åringar märkte jag
Här sitter en som är snart 40 (och ingen j*kla tant...) med brun sommarkjol.
Det som inte är så snyggt på kvinnor i min ålder (och äldre) tycker jag personligen är alltför ungdomliga kläder. T ex ser en kort kjol i collegetröjematerial helt befängd ut.
Herregud, det är väl klart att du kan ha kjol. Allt utom musikantkjolar vill jag säga.
Men det är ju iofs inte fint på någon tycker jag.
(mus-i-kant)
Jag tycker inte att tant är ett skälls ord , men nån ungdom är jag ju inte längre
Min dotter har såna kjolar med volagner rosa ( finns bla på JC )
det måste väll ändå vara något för ungdomar
Brun sommar klänning Gud vad det lät snyggt det skulle jag vilja ha, och en läcker solbränna under
Jag fyller 28 år och äger en knälång rosa volangkjol. Det anser inte jag att tonåringar har ensamrätt på. Tycker du fäster dig alldeles för mycket vid din ålder. Vad ska du ha på dig när du fyller 50? Liksäck?
He he, alla tanter 80+ bär ju kjol så vadå för gammal?
Det är klart du kan, men för tanter som oss måste det självklart vara en rutig plisserad kjol i diskret färg som går nedanför knät Och rejäla strumpbyxor till....