• Fisen89

Farligt med bas i bilen?

Är i v 21 imon och undrar om det är farligt att ha på lite bas i bilen. Kan det vara skadligt för barnet? Nu menar jag inte basa så att hela bilen vibbrerar utan bara lite grann bara. Vill inte utsätta barnet för nåt skadligt.

Nån som vet?

• Svar på tråden Farligt med bas i bilen?
  • Savannah73

Kan inte tänka mig att det skulle vara farligt!

• Pysselgalningen

Jag körde våran bas på högtryck i bilen samt subbasen hemma och min dotter är det då inget fel på!

Man kan gå på konsert utan att skada barnet så oroa dig inte du.
    Möjligen att barnet kanske gillar hög musik sen men inte mer än så

• Benz

är i vecka 30 å åker fortfarande omkring i en superduper låg stötig 145 me basar å 6*9or.. Bebis säger till om det blir för mycket :)

• MalinI

Bebis säger till om den inte vill ha bas

Min etta sa till genom att jag blev så otroligt illamående och tokkräktes Var på fest på nyårsafton när jag väntade ettan. Folk undrade varför jag var på toa och kräktes hela tiden. Jag var ju nykter

Missbrukar smileys
  • jenni112

jag undrade oxå över det när jag var gravid...men det e nog ingen fara...hade baslåda å allt i min men valde att ta ur det eftersom jag fick ont i rygg å mage när jag spelade för mycket

• Dixabilly

Intressant fråga, min man bygger ljud och vi tävlar mycket med hans kunder i extreme klasser på decibell tävlingar, men har valt att avstå från bas just för att jag vet konsekvenserna av bas för tillex. njurar m.m. Men då snackar vi MYCKET bas, dvs, 2-4 st 15" eller 4 stycker 10" så det är inget orginalljud för min del ;) Annars bryr jag mig inte om det är små baslådor.

♥ (¯`°?.¸ ♥ Livet är underbart ♥¸.?°´¯) ♥
Svar på tråden Farligt med bas i bilen?