• pucken

vilken hälsotidning är bäst?

tänkte köpa nån hälso/träningstidning men vte inte vilken jag ska ta. är det nån som har tips?

• Svar på tråden vilken hälsotidning är bäst?
  • pucken

tar mig friheten att upprepa frågan *upprepar*

• E l l a

ToppHälsa tycker jag är bra, bra variation, annars är Iform en bra tidning om man är ute efter mer träningsråd osv.

• pucken

åh tack Ellaz! *jätteglad*

• Madelene81

Jag föredrar "Fitness magazine"

Helt underbar tidning

• Ithiq PT

Vad vill du ha ut från tidningen? De tidningar som finns normalt lättillgängliga har nästan alla samma paketering, dvs att prångla ut oväsentligheter - och ibland felaktigheter - blandat med reklam i en snygg och lockande förpackning.

Just bra och vettiga träningsråd finns normalt sett inte att få tag på i "mainstream"-pressen för att inte tala om massmedia generellt. Det är en rätt bizarr situation egentligen med tanke på att aldrig tidigare har väl intresset varit så stort för träning, kost och hälsa och ändå så finns väldigt lite bra information att få tag i trots alla TV-program, tidningar etc, etc. Nej, jag tycker inte det är bra och användbar information att veta vad Peter Siepen har utsmyckat kroppen med den här veckan eller lyssna på det fantastiska rådet att införskaffa ett plastigt "maghjul" för att få Siepens tvättbräda...

Svar på tråden vilken hälsotidning är bäst?