• Matilda83

HÅrspray som verkligen håller - någon?

Jag hittar aldrig nån hårspray som håller håret på plats. De jag har tappar stinget under dagen, men jag skulle vilja ha en som gör att håret verkligen sitter där det sitter!

Nån som har nåt tips på nån bra spray som inte är vråldyr?

Tack!

• Svar på tråden HÅrspray som verkligen håller - någon?
  • Elli47

Absolut bästa sprayen jag använt är en som jag köpt från frisören, Wella något.... grå förpackning iallafall! Extra strong. Själv har jag långt hår nu så jag behöver inte spray mer än någon enstaka gång.

• natta84

Älskar Matrix spray. Jättebra och luktar gott.

• natta84
    natta84 skrev 2008-08-06 08:59:57 följande:
    Älskar Matrix spray. Jättebra och luktar gott.
    Fast den är ju ganska dyr dock.
  • vampyria2

Som gammal punkare så har jag testat alla spray som finns, men har bara hittat en som faktiskt håller håret på plats den heter "proffs" och det ska vara den rosa annars så funkar den inte. Att den desutom inte kostar så mycket är ju bonus, 33 kr på coop

• candyheart

Matrix säger jag också! Tycker den räcker jättelänge, finns även en spray från TIGI, men tyckte den tog slut fort

• Elli47
    vampyria2 skrev 2008-08-06 09:02:44 följande:
    Som gammal punkare så har jag testat alla spray som finns, men har bara hittat en som faktiskt håller håret på plats den heter "proffs" och det ska vara den rosa annars så funkar den inte. Att den desutom inte kostar så mycket är ju bonus, 33 kr på coop
    Ja den är hård! Använde massor av det då på den tiden när håret skulle vara stort samt ett märke som hette Daniela, tror det var ungefär likadant eller kanske det var det som senare fick heta Proffs?
  • mian7373

Rosa proffs-spray håller det mesta på plats. Billigt också...

• Gakka

Gaaah, som frisör är jag allergisk mot Proffs! OMÖJLIG att tvätta ur! :-O
    Själv gillar jag Wella High Hair ultra strong, eller Wella SP Ultimation. Matrix är också bra och hör till de billigare. Likaså Goldwell har prisvärda sprayer.

• vampyria2
    snille2 skrev 2008-08-06 19:52:14 följande:
    Gaaah, som frisör är jag allergisk mot Proffs! OMÖJLIG att tvätta ur! :-OSjälv gillar jag Wella High Hair ultra strong, eller Wella SP Ultimation. Matrix är också bra och hör till de billigare. Likaså Goldwell har prisvärda sprayer.
    Har helt ärligt inget problem med att få bort det
  • Elli47
    snille2 skrev 2008-08-06 19:52:14 följande:
    Gaaah, som frisör är jag allergisk mot Proffs! OMÖJLIG att tvätta ur! :-OSjälv gillar jag Wella High Hair ultra strong, eller Wella SP Ultimation. Matrix är också bra och hör till de billigare. Likaså Goldwell har prisvärda sprayer.
    Ja det är Wella High Hair jag var ute efter i ett tidigare inlägg. Den är superbra!!
Svar på tråden HÅrspray som verkligen håller - någon?