Min fru ser ut som en rugguggla på mornarna.
Kommer säkert få en massa skit nu, men kan verkligen inte rå för hur jag känner. Vill gärna ha tips o råd hur jag ska säga det till min fru, vill ju inte såra henne.
Varje morgon när vi vaknar så ser hon rent ut sagt för jäklig ut. Hon tvättar aldrig av sej sminket på kvällarna, så maskaran o allt sånt har runnit som bara den. Hon sover med sina linser i o det leder till en massa extragojs ögonen, plus att linserna har liksom skrynklat ihop sej så ögonlocken fastnar i dom på nått sätt. Ser skitskumt ut.
Vet att ni säkert komemr tycka jag är ytlig nu, men det stör mej. Vill gärna ligga kvar o mysa i sängen när vi har sovmorgon, men då får jag stå ut med att hon ser ut som hon gör, o det är inte vackert. Hur ska jag säga till henne på ett bra sätt? "Tvätta bort sminket nu gumman", eller vad?
Dessutom kommer hennes ögon bli helt pajade eftersom linserna inte är till för att sovas med.
Nån som kan råda mej?
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-07 12:49
Nu ligger jag verkligen på plus när det gäller min fina fru, har nog fått guldstjärnor tillräckligt för ett helt liv nu. Hon blev löjligt glad för presenterna, låste in sej i badrummet i två timmar. Ut kom hon sen au naturell o luktade jättegott. Att jag inte kom på det tidigare, tack fl!
Fast det blev inget gos idag ändå, hon försov sej till jobbet o fick springa upp från sängen. Men det gör inget för hon var så söt. O massor komplimanger har hon fått av mej så nu hoppas jag att det komemr hålla i sej.
Linserna har vi tagit ett ordentligt snack om, men hon rycker mest på axlarna. Jag har iallafall sagt till henne att kolla upp sånna man faktist kan sova med, så det skulle hon göra under dagen sa hon.
Klistrar in lösningen i ts också, lätt att missa annars.