• kasa

Varför säger digital boxen ( boxer ) ! ingen signal ! Varje ggn jag slår på tv/boxern ?

Jag har hele systemet kopplat till en strömbrytare så att jag stänger av helt varje natt o så o detta har inte hållt på så länge utan kommit nyss..... Jag blir tokig o ingen instuktions bok hittar jag heller .... Philips DTR 2010

• Svar på tråden Varför säger digital boxen ( boxer ) ! ingen signal ! Varje ggn jag slår på tv/boxern ?
  • Linda1976

Har du provat att dra ut sladden på boxens baksida några minuter och sen sätta i den igen. Simpelt, men så gör vi när "ingen signal"-grejen dyker upp. Har inte en Philips, men ändå!

Det finns ingen mening med livet, det handlar om att hitta ett sätt att stå ut // Magnus Betnér
  • kasa

Ja för att få den stt vakna så får jag stänga av o på ett par ggr o vips så funkar det .... men det e ju inte så det e tånk lr hur...

• kasa

Trött nu ... tänkt va det ju ...

• Linda1976
    kasa skrev 2008-08-06 22:18:21 följande:
    Ja för att få den stt vakna så får jag stänga av o på ett par ggr o vips så funkar det .... men det e ju inte så det e tånk lr hur...
    Inte stänga av - dra ur sladden - that´s the secret
    Det finns ingen mening med livet, det handlar om att hitta ett sätt att stå ut // Magnus Betnér
  • Linda1976

Men det ska ju inte vara så hela tiden. Kan du inte googla på modellnamnet, brukar poppa upp tips, eller t o m hela intruktionsböcker i pdf-filer.

Svar på tråden Varför säger digital boxen ( boxer ) ! ingen signal ! Varje ggn jag slår på tv/boxern ?