Värmedyna i sängen när man är gravid???
Jag har hört att det är bra med värme när försöker bli gravid, men hur är det när man är gravid? Nån som vet?
Jag har hört att det är bra med värme när försöker bli gravid, men hur är det när man är gravid? Nån som vet?
det kan väl inte göra varken tillellerfrån? jag ahr iaf en o det e mysigt
Ja jag har också min på, särkilt när jag har lite spänningar i tjejmagen så känns det som om det lindrar "smärtan" :)
jag ahr min på ryggen osså lucktar den popcorn (det är en sådan man värmer i micron) det är mysigt också
oi, är detinte varmt? jag ligger med fönstret öppet, och täcket av till och från......mina morforäldrar hadde et rör engång i tiden, med värme i.....orange var det tillochmed...det brukade jag använda när jag var liten, fast det var inte skönt att ha i sängen...tror den var menat som uppvärmning av sängen innan man skulle lägga sig.....när jag var nygravid i januari, så hadde det varit skönt...då fick jag frossa och sånt.....
hmm.. är det inte en sånn stor bäddmadrass typ, som täcker hela sängen ni pratar om?
norgesessan: jag har pyamas och täcke också.. 22grader i lägenheten.. jag e så frysen
jag vet inte vad vi har..det måste vara rätt så kallt, for fönstret står ju öppet....i stora rummet brukar det vara varmt.....när jag var gravitidets frusen, så fick jag ligga med kläder på , under två täcket en kvart for att värma mig......fick säga ifrån till sambon, så han kollade mig ifall jag somnade....
norgesessan: jag ahr bara en som e stor som en barnkudde typ, som man värmer i micron