• Bea 84

gänget i tunnelbanan/vi barn från banhoff soo

Har läst denna bok X antal gr och skulle gärna vilja ha tag på den, men hittar den ingenstans. (Man kan endast låna från biblioteket). Skulle även vilja se filmen, men den verkar vara omöjlig att få tag på
    Någon som läst boken och/eller sett filmen som vet var man kan få tag på dem?

(Har själv aldrig provat droger, men är väldigt fascinerad av denna bok, den är så himla gripande.)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-06-21 18:37:38:
    OBS! Stavfel ovan i rubriken; Bahnhof Zoo ska det vara. Ifall någon försöker söka efter den på nätet.

• Svar på tråden gänget i tunnelbanan/vi barn från banhoff soo
  • ahlcec

Både- och. Jag har faktiskt boken här hemma.

Om du vill låna den kan jag skicka den, men då måste du lova att skicka tillbaka den när du läst den.

• Minname

jag har sett filmen för en del år sedan jag tyckte den var bra ... får du tag i den hojta här är en till som vill se den igen!

• Bea 84

ahlcec: Tack så mycket, men låna kan jag göra på bibblan. Var har du fått tag på din bok då? Och hur fick du tag på filmen?

Har varit runt land och rike känns det som, men hittar inget

• Astarte

Fanns att hyra på Buylando i Sthlm för ca ett år sedan. Affären heter numera Videomix. Och jag syftar på affären på Valhallavägen. Ring dem!

• Tesie

Går det att ladda hem filmen ngnstans? FYY PÅ MIG!!

• Bea 84

hem.bredband.net/b112579/christiane/index.htm

hittade en jätte bra sajt, där finns det länkar om var man kan köpa bok o film.
    Tack för hjälpen! Har letat titt somt tätt, men aldrig hittat ngt. Antagligen har förfrågan på film och bok ökat så den släpps för stor försäljning

• Bea 84

Boken kostar 50:- (frakt 19 så totalt 69:- (från Bokus)
    Filmen beställde jag nyss från ginza: 49:- med frakt 108:-

Svar på tråden gänget i tunnelbanan/vi barn från banhoff soo