• Juicys

Nån som varit i Pattya

Undrar mest om någon som varit i Pattaya och vad ni har för upplevelser därifrån har fått höra lite blandade åsikter.

• Svar på tråden Nån som varit i Pattya
  • Tigerwoman

Pattaya är HEMSKT, jag skulle inte åka tillbaka dit om det så var gratis. Det är en jättestor turist-ort med allt som hör till, men framför allt förekommer det enormt mycket prostitution i Pattaya. Överallt ser man feta äckliga gubbar med småtjejer och sånt berör mig väldigt illa, jag kan inte bara blunda och låtsas att jag inte ser det. Stränderna är inte särskilt bra och vattnet grumligt. Nej, Pattaya är inte det jag vill ha när jag åker till Thailand!

• hotten

det är billigaste storstaden, så där bor många svenskar finns tom en svensk som arbetar som polis (första utländska)

vad man ser beror ju på var man rör sig...

• Tigerwoman

Näru, min upplevelse var att det inte spelade någon roll alls var man befann sig! Men detta var i och för sig 12 år sedan, kanske är annorlunda nu.

• Lillaludd

Jag skulle inte heller åka dit om jag kunde välja, mkt prostitution och trist saker men om man rör sig uppe längs huvdvägen i de stora köpcentrumen så är det bättre. Även något bättre i Jomtien precis utanför Pattayastranden men välj hellre att åka lite mer österut mot Mae Phim, Ban Phe eller liknande småorter så får ni lugn o ro samt lägre priser.

• Wilda