08bebis skrev 2008-08-07 22:53:18 följande:
Skitirri med regnet. E d höst redan nu eller? Löven börjar ju f-n bli gula oxå! Fattar ingenting!
ja och svin kallt är det med tycker jag
buhu det var denna sommarn det :-/
fan vad trist, man blir så dåligt humör..
om de ändå ska vara höst kan de sluta åska och blixtra åtminstonde, gjorde de inatt
nu vågar inte jag ta tåget idag
blixtrar de på vägen till stationen kommer jag att lägga om klacken direkt hem, fy fan :-s
jag tål det inte ens åskan, haha hur roligt är de då att åka iväg om man inte vågar gå hemifrån

inte ens hemifrån det trygga lägenheten hos mamma, haha kommer ju vara bänkad
såvida inte mamma ställer upp och kör mig till köp centrat och så kan ja se alla mina vänner där, men sedan klurigheten om mamma hämtar mig så sent..
ahhhh ja blirså arg på detta vädret
Linda Larsson skrev 2008-08-07 22:54:51 följande:
Ja, verkligen! Jag ar trott pa stekande solsken och att tempen aldrig kan ligga under 30 grader.....fast jag tror att det skulle racka med tva dagars regn for att jag skulle angra mig lite. Jag far val min dos av kyla nar jag aker till Sverige i November....burrr!
Haha du har sån jävlans tur snar kommer jag och dra solen ifrån dig
snälla ge oss solen nu idag och imorgon och övermorgon, skulle ja bli skinande glad.
ni behöver ju lite regn för allt växte osv.
hehe tänk på eko systemet
hund ögon, snälla snälla
NU HAR SMHI TAGIT BORT KLASS 2 VARNINGEN I LÄNEN
vad fan är detta nu då, det regnar inte nu direkt..
men det är åska och blixt inatt
ahhh om blixten och åskan bara kommer på natten/kvällen sent så är det HELT okey och bara lite sketet regn, men det kunde gärna vara ´mer moln fritt så ja var säker jag slapp åskan och de :-/
VAD SKA JA GÖRA???
tåget går 16.10-18.00 och då beräknas det regna igen, blir välla dygnd blöt av allt regn
tusan med vet inte vad ja ska göra låter som värsta mesen nu ju