• Miraklet09

varför ska det regna

Varför just denna helgen Gråter klass 2 varning från smhi
    Fan hör hur de snattrar på fönstret nu

Jag som skulle till min familj och vänner, enkligen liksom.
    OPM de börjar regna och åska och blixtra vägrar jag åka imorgon, aldrig i livet jag åker då, vill kunna vistas ute och ha roligt med min familj och vänner, men neeee..

de ska tvunget vara denna helgen på länge

ahhhhhhhhhhhh ville bara skrika av mig lite, tack för ni tog er tid att läsa

• Svar på tråden varför ska det regna
  • Miraklet09

vist skit bra för kretsloppet och fåglarna men jag då
    minsta regn och tågen ställs in jag tänker då fan aldrig i mitt liv sätta mig på en ersättnings buss påtvingat utan att jag ig måste verkligen dit för läkare eller annat, nu är de min familj, ja kan ifsg vänta till nästa helg men hade planerat denna helgen så jävla länge nu och så hör man på nyehterna på vädret fara för allmänhetem

pissa ner er väder grejerna, ahhhhhh ja blir sur, nån slags wodoo sak någon gjort så de regna eller

allmänt irriterad om det regna imorgon jag ÄLSKAR regnet annars, mysigt med sommarregn och allt det där, men IMORGON OCH ÖVERMORGON OCH SÖNDAG NEJ SNÄLLA

och vi som skulle få våran spel, fan med

Nåja får välla förvänta oss ström lösa imorgon med en tjurig gubbe vid sidan av soffan, får välla gå inom svärmor och spela ur åldriga spel om så vore grejen

skit med om ja inte kommer iväg imorgon, tågen ställs ju in för allt möjligt nu fö tiden

• Linda Larsson

Det verkar inte som att det kan vara lagom nagonstans, nagongang, jag hor regnrapporterna fran familj och vanner hemma i Sverige. I Californien dras vi med extrem varme och har inte sett regn sedan april. Lite gnall fran andra sidan....Det blir nog battre snart, kanske

• Miraklet09
    Linda Larsson skrev 2008-08-07 22:43:54 följande:
    Det verkar inte som att det kan vara lagom nagonstans, nagongang, jag hor regnrapporterna fran familj och vanner hemma i Sverige. I Californien dras vi med extrem varme och har inte sett regn sedan april. Lite gnall fran andra sidan....Det blir nog battre snart, kanske
    Hehe ah det är häftigt hur olika de kan vara kan du inte dra hit solen i helgen så kan ni få lite regn och så drar du tillbaka regnet i veckan
    hihi de vore grejer det
  • Linda Larsson

Jo, man onskar ibland att man kunde skicka over lite sol och fa lite regn har..

• Miraklet09
    Linda Larsson skrev 2008-08-07 22:47:39 följande:
    Jo, man onskar ibland att man kunde skicka over lite sol och fa lite regn har..
    Hehehe ah det är skit jobbigt
  • 08bebis

Skitirri med regnet. E d höst redan nu eller? Löven börjar ju f-n bli gula oxå! Fattar ingenting!

• Linda Larsson

Ja, verkligen! Jag ar trott pa stekande solsken och att tempen aldrig kan ligga under 30 grader.....fast jag tror att det skulle racka med tva dagars regn for att jag skulle angra mig lite. Jag far val min dos av kyla nar jag aker till Sverige i November....burrr!

• Linda Larsson

Har ar loven gula for att dom har torkat sonder hihi!

• Miraklet09
    08bebis skrev 2008-08-07 22:53:18 följande:
    Skitirri med regnet. E d höst redan nu eller? Löven börjar ju f-n bli gula oxå! Fattar ingenting!
    ja och svin kallt är det med tycker jag
    buhu det var denna sommarn det :-/
    fan vad trist, man blir så dåligt humör..
    om de ändå ska vara höst kan de sluta åska och blixtra åtminstonde, gjorde de inatt

nu vågar inte jag ta tåget idag
    blixtrar de på vägen till stationen kommer jag att lägga om klacken direkt hem, fy fan :-s
    jag tål det inte ens åskan, haha hur roligt är de då att åka iväg om man inte vågar gå hemifrån inte ens hemifrån det trygga lägenheten hos mamma, haha kommer ju vara bänkad  
    såvida inte mamma ställer upp och kör mig till köp centrat och så kan ja se alla mina vänner där, men sedan klurigheten om mamma hämtar mig så sent..
    ahhhh ja blirså arg på detta vädret
    Linda Larsson skrev 2008-08-07 22:54:51 följande:
    Ja, verkligen! Jag ar trott pa stekande solsken och att tempen aldrig kan ligga under 30 grader.....fast jag tror att det skulle racka med tva dagars regn for att jag skulle angra mig lite. Jag far val min dos av kyla nar jag aker till Sverige i November....burrr!
    Haha du har sån jävlans tur snar kommer jag och dra solen ifrån dig
    snälla ge oss solen nu idag och imorgon och övermorgon, skulle ja bli skinande glad.
    ni behöver ju lite regn för allt växte osv.
    hehe tänk på eko systemet
    hund ögon, snälla snälla

NU HAR SMHI TAGIT BORT KLASS 2 VARNINGEN I LÄNEN
    vad fan är detta nu då, det regnar inte nu direkt..
    men det är åska och blixt inatt

ahhh om blixten och åskan bara kommer på natten/kvällen sent så är det HELT okey och bara lite sketet regn, men det kunde gärna vara ´mer moln fritt så ja var säker jag slapp åskan och de :-/

VAD SKA JA GÖRA???

tåget går 16.10-18.00 och då beräknas det regna igen, blir välla dygnd blöt av allt regn
    tusan med vet inte vad ja ska göra låter som värsta mesen nu ju
  • MariaN

min semester började i söndags. innan var det superfint väder i 2 veckor. än så länge har jag inte haft en dag utan regn på min sem. nu när en sem.vecka återstår varnar smhi för en regnstorm som ska komma in över landet. hurra.

• Linda Larsson

Ta på dig alla regnkläder du kan hitta, plus paraply och trotsa vädret...om det nu inte blixtrar såklart.

• Miraklet09
    MariaN skrev 2008-08-08 13:45:51 följande:
    min semester började i söndags. innan var det superfint väder i 2 veckor. än så länge har jag inte haft en dag utan regn på min sem. nu när en sem.vecka återstår varnar smhi för en regnstorm som ska komma in över landet. hurra.
    Haha gjorde dem
    tycker inte de vart så farligt

ja klarade av dagen iaf helgen blev undebar trots allt
    Linda Larsson skrev 2008-08-08 16:48:31 följande:
    Ta på dig alla regnkläder du kan hitta, plus paraply och trotsa vädret...om det nu inte blixtrar såklart.
    haha de blixtrade inte, hehe antar att vädret såg min tråd
  • MariaN
    pinguliny skrev 2008-08-10 19:01:33 följande:
    haha de blixtrade inte, hehe antar att vädret såg min tråd
    inte så farligt?
    det har regnat varenda jävla dag på min semester!
  • Miraklet09
    MariaN skrev 2008-08-12 07:39:11 följande:
    inte så farligt?det har regnat varenda jävla dag på min semester!
    Haha ah det är tråkigt när det händer :-/
  • Cornelias mamma Pethra

Det som är så härligt med regn! Och med rätta kläder så är det dessutom underbart att vara ute när det regnar.

• Miraklet09
    Cornelias mamma Pethra skrev 2008-08-12 11:24:09 följande:
    Det som är så härligt med regn! Och med rätta kläder så är det dessutom underbart att vara ute när det regnar.
    jodå men just när man ska någon stans menar jag
    så tråkigt när man liksom inte är bered och står där och de öser ner :-/
  • Cornelias mamma Pethra
    pinguliny skrev 2008-08-12 11:25:06 följande:
    jodå men just när man ska någon stans menar jag så tråkigt när man liksom inte är bered och står där och de öser ner :-/
    Vi kollar alltid upp vädret, hur riskerna för regn ser ut. Sen har vi alltid paraply i bilen och tar med oss stövlar och praktiska kläder utifall det börjar regna. haaha vad nördiga vi låter...
  • Miraklet09
    Cornelias mamma Pethra skrev 2008-08-12 11:27:07 följande:
    Vi kollar alltid upp vädret, hur riskerna för regn ser ut. Sen har vi alltid paraply i bilen och tar med oss stövlar och praktiska kläder utifall det börjar regna. haaha vad nördiga vi låter...
    haha nejdå det är bara bra att vara väl förbered :D
Svar på tråden varför ska det regna