Friskis o svettis mammagympa
Hej! Är det ngn. som gått på deras mammagympa våran lille kille är tre månader nu känns som man skulle behöva rör på sig lite. Har man med sig sina bebisar dit? Är det väldigt lätt gympa?
Hej! Är det ngn. som gått på deras mammagympa våran lille kille är tre månader nu känns som man skulle behöva rör på sig lite. Har man med sig sina bebisar dit? Är det väldigt lätt gympa?
Gympan är anpassad till att passa nyblivna mammor, så det är inte jättejobbigt. Sen bestämmer man själv hur mycket man vill ta i ju Jag har gått o tyckte att det var jättebra! Du tar med ditt barn (tror att barnen får vara upp till 2år, men ju yngre de är desto behändigare... sen får man ju jaga när de börjar röra sig
) Min son brukade ligga på en filt eller bara på golvet o sen hade jag med lite leksaker så skuttar alla föräldrar runt där när knoddarna ligger o tittar på varann...
Jag har varit på den några gånger, första gången när dottern var 3 mån tror jag. Det var precis lagom jobbigt, inga hopp(om man inte vill) knipövningar och lite muskelövningar, där man behöver. 45 min pass i uppsala var precis lagom. Nästan alla bebisar var tysta och glada hela tiden, det fanns både baby-sitters att låna och gå-stolar. Sen när man känner at man kan lämna bortt bebisen har dem även barnpassning(uppsala) 2 ggr/vecka. Det ska jag gå på i höst!! :) lycka till!