• MariaT

Tvillingmammor i Ystad med omnej!

Hej!

Jag bor i Ystad och har två tvillingpojkar som är tio veckor gamla. Nu söker jag andra mammor i närheten som är i samma situation, hade varit skönt att ubyta lite tankar och funderingar med någon annan som kanske känner att vardagen ibland blir lite mäckig.

Kram, Maria

• Svar på tråden Tvillingmammor i Ystad med omnej!
  • Backagrevinnan

hej!
    Bor i Rydsgård. Kan hålla med dig att man behöver utbyta tankar och funderingar. Ställer gärna upp.

• Marie75

Hej!

Jag har tvillingpojkar som fyllde 1 år i förra veckan men det kanske inte gör något. Vi bor i Nybrostrand och jag kan gärna tänka mig att utbyta tankar och funderingar. Jag har även en son som fyller 3 år snart.
    /Marie

• twinmamma

Hej
    Vi bor utanför Ystad och har tvillingar på snart 2 år..

• jens tage

Hej!

Jag bor i Ystad och har tvillingpojkar som är 15 månader. Jag kan också utbyta tankar och erfarenheter.

Mvh Sofia

• MariaT

Hej alla ni tvillingmammor!

Tack för att ni svarat på mitt inlägg. Att jag inte hört av mig något mer beror på att vi sedan mitten av augusti ligger inlagda i Lund med Theo vars gallgång man har upptäckt är för kort. Det har varit ett fasligt slit och mycket oro de senaste månaderna. Nu ska vi äntligen upp till GBG för operation på onsdag (15/10), hoppas det blir bättre därefter så att vi kan åka hem till underbara Ystad och njuta av våra två små hjältar!

Jag hoppas vi hörs av längre fram!

• jens tage

Maria T: Jag önskar er lycka till med operationen och förstår att det måste vara extra jobbigt nu. Hoppas allt går bra och att ni får vara friska sen.

/Sofia

Svar på tråden Tvillingmammor i Ystad med omnej!