• liane

Overall från H&M

Hej hej!

Nån som har erfarenhet från H&M,s vinteroveraller? Finns en röd med i året katalog från stl:86.

• Svar på tråden Overall från H&M
  • Trollar

Har haft en HM för två år sen ( inte baby utan barn )... och den höll bra genom hela vintern. Givetvis blev den sliten i benslut och muddar, Men det blir ju de svindyra också!!!

Har också testat ICAs overaller, och de har ungefär samma kvalite, fast dragkedjorna slets mer på MAXIs overaller än HMs.

• ejja81

gft hit å dit,,,om man läser allt sånt får man ju varken äta elelr ha kläder.

jag köper det som serbra å hållbart ut,,,

men visst är ju alltid bra å tänka på miljön,,,men ändå det är kläder

• liane

Ska till Ullared i veckan ska spana där,men hade en förra året därifrån läckte in på flera ställen.Testen ger ju inga + betyg till H&M direkt.

• ShabbyM

Jag tycker inte man ska se för mycket på såna tester. Alltid får en billig lika bra betyg som en dyr, det "måste" vara för att inte bara visa upp de dyra modellerna. Man vet ju hur tråkigt det är när man ser i Mamma-tidningar och alla kläder de visar kostar minst 500 kr pr del. Dessutom är det olika saker de testar varje år, så man kan inte hellre jämföra ett test från år till år.

Så med mindre man verkligen sätter in sig i vad de har testat och hur, så litar jag inte på något test.

• Thuva03
    liane skrev 2008-08-10 20:56:33 följande:
    Ska till Ullared i veckan ska spana där,men hade en förra året därifrån läckte in på flera ställen.Testen ger ju inga + betyg till H&M direkt.
    hade också en från gekås förra året och den fungerade jätte bra. Precis lika bra som overallen jag köpte på lindex å en från öB men den från ÖB vart lite för tunn i värsta kylan. Annars ingen skillnad på dom. BAra priset.
    Ungmamma till Världens Bästa THUVA!!
  • liane

Ska spana på gekås,annars blir det nog H&M,s kommer inte lägga mer än 500-:på en overall.Jag får väl göra en utvärdering när vintern är slutFlört

• ÖNadja

hur gammal är din son?

ja känner mej också lite lätt förvirrad men har fyndat en riktigt fin reima overall! =)

kolla www.testfakta.se den säger en hel del.
    Sätt en gräns på hur mycket en overall får kosta också satsar du på att hitta en bra begnad en för dom pengarna istället. =)

Lycka till!

• lenabolin

Vi kör hm mest för att min man jobbar där och kommer över kläder snorbilligt men jag tycker de är helt ok. Beror kanske vad man har för barn med och hur de sliter kläderna. Min dotter är inte så klättrig och så.

Är ditt barn mycket ligga på marken och kräla kanske en reima håller längre och du kan ärva till en ev. kommande syskon. Det kan du kanske inte med en hm overall. Är du inte nöjd med hm går det alltid att reklamera.

Svar på tråden Overall från H&M