• Anonym

Nån som testat "samlagskulor"!?! Hur funkar det?

Ja sOm frÅgan Lyder =)
    NÅn sOm vet hur såna funkar?

Jag o sambon köpte sådana förra veckan men har ännu inte provat dom eftersom att vi inte vet riktigt hur man ska göra Hahaha

Där e ju liksom inga "snören" att dra ut dom me för på bruksanvisningen står det att de e tyngdlagen somm gäller när man reser sig upp hehe

Har du/ni testat sådana så dela gärna med er av erfarenhet!!
    Tackar på förhand!
    Mvh!

• Svar på tråden Nån som testat "samlagskulor"!?! Hur funkar det?
  • Anonym

PUFFAR för fullt här

• Tyche82

Menar du knipkulor?

Vi har inte testat under samlag än, men vi har tänkt göra det.
    Storbus 050520 & Lillbus 070307
  • Larsgubben
    Tyche82 skrev 2008-08-11 00:13:57 följande:
    Menar du knipkulor?

Vi har inte testat under samlag än, men vi har tänkt göra det.
    Är nog inte samma.
  • Larsgubben
    Tyche82 skrev 2008-08-11 00:19:10 följande:
    Vad är samlagskulor då? När jag googlar får jag upp samma i alla fall.

Här hittar du knipkulor www.passionofsweden.se/index.html ?cat=9
    Här har du samma, under samlagskulor www.lustjakt.se/Transition/Sho p/Pages/Shop_Products.aspx?identifier=581e0ab1aa84 431d9f963179f1840da1
    Skumt. Frågan är ju om knipkulor och geishakulor är desamma. Knipkulor är ju för att träna knipet. Samlagskulor, som jag uppfattar, är för stimulans under samlag.
  • Tyche82
    Larsgubben skrev 2008-08-11 00:30:20 följande:
    Skumt. Frågan är ju om knipkulor och geishakulor är desamma. Knipkulor är ju för att träna knipet. Samlagskulor, som jag uppfattar, är för stimulans under samlag.
    Båda är till för detsamma antar jag. Att träna upp underlivsmusklerna, det är ju positivt ur samlagsvinkel oxå. Sen att man kan ha dom kvar inne under samlaget gör väl att det är ännu mer positivt.
    Det finns ju knipkulor som man inte kan ha inne under samlag och så finns knipkulor som man kan ha inne under samlaget - inte så skumt egentligen.
    Jag har såna jag länkade till, så kallade geishakulor. Funkar bra att tänka upp musklerna med, återstår att se hur det är under samlag.
  • Larsgubben

Javisst, knipkulor har hon, men de ser inte ut sådär.

Du har inte testat dem under samlag ännu? Spännande...

• Tyche82
    Larsgubben skrev 2008-08-11 00:36:48 följande:
    Javisst, knipkulor har hon, men de ser inte ut sådär.Du har inte testat dem under samlag ännu? Spännande...
    Nej vi har inte testat än. Har tänkt göra det men i stundens hetta glöms det bortCool
  • Larsgubben

Haha... glöms? Berätta hur det var, vi ska nog beställa såna.

Vad har ni mer för leksaker?

• Anonym

De vi köpte var som man kan ha både som knip och samlagskulor!guld-pläterade,.. superlyxiga haha

har vart så trött flera kvällar nu så vi har inte testat dom ännu men ska göra de ikväll så återkommer jag me resultat i morgon!

• Anonym

De är supermysiga enligt lilla mig. Har också de i guld.
    Jag tycker att de är bäst när jag rider min kille då träffar de rätt ställe inuti.
    Min kille tycker nog att de är ännu bättre än va jag tycker =0)

Man kan tydligen använda de här som knipkulor också, men det är bättre med riktiga knipkulor med snören och rörliga tyngder.

• Larsgubben
    Anonym skrev 2008-08-11 14:47:27 följande:
    De är supermysiga enligt lilla mig. Har också de i guld.Jag tycker att de är bäst när jag rider min kille då träffar de rätt ställe inuti.Min kille tycker nog att de är ännu bättre än va jag tycker =0)Man kan tydligen använda de här som knipkulor också, men det är bättre med riktiga knipkulor med snören och rörliga tyngder.
    Gud... då måste de införskaffas... genast
Svar på tråden Nån som testat "samlagskulor"!?! Hur funkar det?