• hemlighetsfull 84

Letar efter ett bra medium!

Hej
    Jag bor i kronoberg och skulle jätte gärna vilja gå till ett nytt medium. Gärna här runt omkring men visst angränsande län går också bra. Vet ni någon som är bra och som ni verkligen kan prata gott om?

tack på förhand

• Svar på tråden Letar efter ett bra medium!
  • hemlighetsfull 84

Ingen som vet om någon?

• hemlighetsfull 84

Finns det ingen som vet någon som tar emot sittningar här runt omkring???? Vill så gärna och behöver gå till någon som kan förklara en del saker.....

• Mysan59

Kan du inte försöka googla och se om du hittar nån i närheten?

Tyvärr kan jag inte hjälpa dig mer än så.

• Bella F

hej, jag är också jätte intresserad av att komma i kontakt med ett medium... vet att det finns en som tydligen ska vara bra här i närheten men jag har inte kommit i kontakt med henne än(en bit utf Gävle..norrut) annars så brukar Terry Ewans åka runt så du kan ju alltid kolla när han kommer till din stad, eller i närheten.
    Han är ju bara för grym!! jag tänker också kolla upp när han kommer hit och ska boka en tid på en sians eller personligen om det går.. Lycka till med sökandet.. :)

• mm m

Jag vet ett bra medium! Har varit hos henne flera gånger på privata sittningar, sianser och så har jag gått kurs.

Får man skriva ut vem?
    Hur är reglerna??

• hemlighetsfull 84

oj det kanske man inte får göra... Tänkte inte så långt. Hon har ingen hemsida?

mm m skrev 2008-08-12 11:09:07 följande:

Jag vet ett bra medium! Har varit hos henne flera gånger på privata sittningar, sianser och så har jag gått kurs. Får man skriva ut vem?Hur är reglerna??
  • hemlighetsfull 84

Hej

JA jag vet det med terry ewans men jag vill inte gå till honom. Han är lite för stor eller vad man ska säga. Och han håller väl bara stora seanser väl? Jag är lite egoistisk så jag vill ju bara ha budskap till mig

Bella F skrev 2008-08-11 18:21:38 följande:

hej, jag är också jätte intresserad av att komma i kontakt med ett medium... vet att det finns en som tydligen ska vara bra här i närheten men jag har inte kommit i kontakt med henne än(en bit utf Gävle..norrut) annars så brukar Terry Ewans åka runt så du kan ju alltid kolla när han kommer till din stad, eller i närheten.Han är ju bara för grym!! jag tänker också kolla upp när han kommer hit och ska boka en tid på en sians eller personligen om det går.. Lycka till med sökandet.. :)
  • hemlighetsfull 84

Jag har försökt att googla men hittar inget.

Mysan59 skrev 2008-08-11 18:10:46 följande:
    Kan du inte försöka googla och se om du hittar nån i närheten?Tyvärr kan jag inte hjälpa dig mer än så.
Svar på tråden Letar efter ett bra medium!