• HjärterEss

Bra frisörer i Malmö, tips

Hej!

Vill klippa mig kort efter en bild. Känner ni till bra frisörer som kan klippa efter bild och färga bra??? Salongen behöver helst inte vara typ mitt i stan. Alltså inte vid Triangeln eller Gustav. Men runtomkring??? Priset är inget hinder.

Tacksam för svar

Mvh

• Svar på tråden Bra frisörer i Malmö, tips
  • MajaMaria79

Jag älskar min frisör Stefan som jobabr på sex stolar (ligger på Djäknegatan). Han är fenomenal på färg och fantastisk på att klippa.
    1150 kr betalar jag för klipp och färg.

• Alter ego

Hej!

Afrodite på Spray i korsningen Kungsgatan/Amiralsgatan är superduktig!

• HjärterEss

Tackar er alla för era svar! Ska kolla upp frissörerna. Sex stolar lät lite dyrt, har tidigare betalat 800 kr för färgning + klippning. Men är han bra så är det klart värt det!

Tack alla.

• HjärterEss
    MajaMaria79 skrev 2008-08-12 18:05:42 följande:
    han är grymt bra, tro mig! Man kan boka online på sexstolar.com. Kom på nu att du skulle ha en kort frisyr, då är det nog billigare
    Ja, jag ska tänka på saken Ja det är en kort frisyr.

Fler tips mottages gärna!
  • HjärterEss

Är det fler där ute som klipper sig i häftiga korta frisyrer hos någon som är bra? Medela gärna i tråden!

Hade varit otroligt tacksam för svar!

• Niillis

jag brukar klippa mig hos jennifer på hårtrend kostar 250 kr denna månaden o 350 annars... jag ska ta dit min mamma nu snart för hon ska också klippa sig i en kort häftig frisyr.. jag tycker jennifer är bäst

• Vasen

Klippte nyligen av mig en halv meter hår till en kort frisyr från en bild jag printat ut hos Andrea på Studio Charm. Hade inte varit hos frisör på länge då och gick till den som låg närmast . Blev jättenöjd.

Studio Charm är en pytteliten salong på Karlskronaplan, inget speciellt uppsnofsat ställe precis, mer som ett hål i väggen. Men hon klipper jättebra. Billigt är det också.

Svar på tråden Bra frisörer i Malmö, tips