• DÖÖV

För gammal för att joba på Burger King?????

är snart 26 år.. sökte jobb hos burger king.. och idag när jag va där för att äta.. så var det bara tonåringar som jobbade där..:/ tror ni att jag har nån chans och komma in??? och en till fråga.. hur mkt tjänar man i timen?? vi planerar ju barn så vad händer om jag blir gravid snarast???

• Svar på tråden För gammal för att joba på Burger King?????
  • aprilsill

Det är väl klart att du har chans att få jobb där. Dom unga är ju anställda för att det mest är dom som söker jobb. Och om du blir gravid snart skulle jag inte berätta det förens min provanställning är slut.

• DÖÖV

är provanställningen 6 månader??? mer ellr mindre???

• ooGizzYoo

En provanställning är MAX 6mån, har du tur kan du få fast innan den gått ut.

• Sussie77

Jag skulle tro att det är mest unga som jobbar där för att lönerna är dåliga (antar då det).
    Provanställningar brukar vara 6 månader.

• LillaLinan

en kompis till mig som är 26 år har sökt jobb på 3 olika mc donalds...hon har erfarenhet från restaurang, är framåt och serviceinriktad trots detta har hon inte fått ngt av jobben. Hon kom bara på en intervju så nog tror jag att det är större chans som ung att få jobb.

• sedan

Det blir ju betydligt billigare för arbetsgivaren att anställa en 18-åring utan erfarenhet om de ska följa HRFs avtal.
    Sådan är verkligheten, tyvärr.

Som svar på vad man tjänar i timmen - kolla denna sida:

http://www.hrf.net/index.php?p=391

Lycka till med jobbsökandet ändå. Var optimist :)
    Bland det sämsta man kan göra är nog att komma till en jobbintervju med inställningen att man inte kommer få jobbet.

Svar på tråden För gammal för att joba på Burger King?????