Omega 3 vilken är bäst?
Har insett att vi skulle må bra av Omega3-tillskott men vilken sort ska man köpa? Har provat linfröolja nu och den var ju inte så god Jag, en 4 och en 2 åring ska äta den.
Har insett att vi skulle må bra av Omega3-tillskott men vilken sort ska man köpa? Har provat linfröolja nu och den var ju inte så god Jag, en 4 och en 2 åring ska äta den.
är det skillnad på fiskolja och tex linfröolja eller är båda lika bra?
du ska kolla hur många procent omega 3 det är i en kapsel ocg gemföra priser
det är kanon för barn ocg har man barn med koncentrations svårigheter är det en möjlig hjälp.....det behöver inte vara svårare än så i bland
jo jag har förstått det, det är att välja sort som gör mig gråhårig...
Har egentligen igen aning om det här men har läst ngnstans att Eskimo Kids ska vara bra. Har inte den själv..skulle kanske behövas då vi knappt äter ngn lax i den här familjen.
eskimo på apoteket.. vi har den til barn till vår dotter den är perfa!
eskimo är dyra och det finns bättre, jag har gjort noga efterforskningar och jaG HAR HITTAT EN PÅ EN KEDJA (HÄLSOKOST)
Hälsa för alla, heter butiken den finns i sthlm omr och norrtälje de har en som är 70 % ren och det är inte många som är det.
kolla den om du kan
Vilken omega3 olja man ska ha är beroende på syftet. Beroende på balansen mellan fettsyrorna är de olika sorterna bra för olika saker. Ska man bara äta det för att det är nyttigt och inte för att tex komma till rätta med koncentration eller så så tror jag inte att det spelar roll.
Nu har jag letat ochletat och av fiskoljorna så verkar Pikasol forte vara bäst(båda godkänd och billig och stark)
Och jag hittade en linfröolja som ser bra ut med men då undrar jag fortf, är det bättre=mera lättupptaget för kroppen med fisk efterson kroppen tydligen får göra om ala:et i linfröolja till fdet som finna i fiskoljan?
*blivit gråhårig*
mumomega är kanon! du behöver endast ta 1 tabl per dag för att få i dig hela behovet. finns på hälsokosten, kram