• Anonym (??)

Hjälp!! Miss kiss luktar apa...vad kan detta va??

Mitt kiss har en STARK kemisk doft...luktar liksom fränt och superilla....har mycket huvudvärk och är trött om det kan ha betydelse....
    HJÄLP vad kan det va???

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-11 21:44
    MITT kiss ska det ju stå i rubriken

• Svar på tråden Hjälp!! Miss kiss luktar apa...vad kan detta va??
  • drömhus

"Miss kiss", trodde det var ett smeknamn på musen först!

Jag skulle säga att du har druckit på tok för lite. Hur mycket har du druckit idag,igår och i förrgår.

• Anonym (??)

Haha ja så fel det kan bli

Jag har druckit mycket....ca 1½ liter vatten + kaffe o måltidsdrycker....kan det vara något jag ätit?? Typ det enda jag kommer på att jag ätit som är annorlunda är sparris...

• drömhus

Sparris? Ja det kanske ger lukt, men huvudvärk? Du kanske har en förkylning på gång. Drick mer vatten, ta en huvudvärkstablett och gå och sov. Imorong kanske du mår bättre! Kram.

• Anonym (??)

Hoppas det...fast jag har haft det i tre dagar nu...

• Anonym

sparris får underliv att lukta pyton....det läste min sambo i en sex anons när jag hade nojja på sparris när jag var gravid =)

• trollungar

lite vatten eller uvi?

• Anonym (??)

aha men då kankse det är sparrisen då!! då borde den vara ute snart då!!

• Sofia t

Ja gud sparris får kisset att lukta väldigt illa! Det går över fort

• pio ny

Jag skulle också gissa på att du druckit för lite vatten, försök dra ner på kaffet om du dricker mycket eller drick vatten efter du druckit kaffe.
    Är urinen starkt gul och luktar starkt är det ofta ett tecken på att man fått i sig för lite vätska.

• Anonym (??)

Det luktar liksom inte starkt av urin utan en helt annan lukt,typ som super rengöring blandat med typ metall eller nåt

• noppris

Kan även vara en urinvägsinfektion. Då blir man ofta ganska hängig och allmänpåverkad. Tag ett morgonurinprov och ring din vårdcentral.

Hoppas du mår bättre snart!

• Anonym (??)

Det är knappt gult alls kisset!! Men jag tror på sparris jag med nu!!!!

Svar på tråden Hjälp!! Miss kiss luktar apa...vad kan detta va??