• Svar på tråden Liz Tattoo i Malmö
  • Kazzoo

Har aldrig hört talas om henne men tackar för tipset

• miamisan

Jag har gått förbi hennes studio (bor i närheten) och blev lite intresserad. Funderar på någon som kan göra min fjärde tatuering.

Vilka har du testat tidigare?

♥ Tristan 080118 ♥
  • Kazzoo

Tattooworld (när de fanns kvar i malmö)
    House of Pain
    och Transylvanian Tattoo..

• Kazzoo

Mailade till henne nu för att höra öppettider så jag kanske kan besöka det imorgon....

• miamisan

Ja, TattooWorld letade jag efter. Gjorde min första där och den jag är mest nöjd med. Var finns Charlie nu? (Det var Kalle som gjorde den på mig.)

Jag tror hon har öppet hela dagarna, från 11 eller liknande. Men man kan se en hel del i från skyltfönstret om du går förbi...

♥ Tristan 080118 ♥
  • Kazzoo

TattooWorld heter nu i malmö Old BOnes tattoo

• miamisan

Ahaaa... tack! Var ligger de nu då? Ska googla efter en hemsida...

♥ Tristan 080118 ♥
  • Kazzoo

Charlie står med på sidan iaf...

• Kazzoo

Ingen aning
    10 år sedan jag blev tatuerad där

• miamisan

Nej, men jag hade heller inte hört det. Utan upptäckte stället när jag var ute och gick. Det kunde vara kul och höra om det finns någon som har taggat sig av henne. Lite extra häftigt att det är en tjej.

♥ Tristan 080118 ♥
  • Kazzoo

Jag var nere och "hälsade" på henne häromdagen...
    Men nu måste jag bara få ihop de 2400 kr till att påbörja min tattoo

• Kazzoo

Tittar du in på mitt galleri så ser du (tror jag) min tribal på armen.. och den tänkte jag bygga ut ner till underarmen och lägga på en text på underarmen In Arduis Fidelis och på överarmen ska det vara siffrorna 313
    Tribalen ska också gå ut på bröstet i form av en tribal som är som ett kvinnoansikte..

Svar på tråden Liz Tattoo i Malmö