Saker ni stör er på hos andra!
Vad stör ni er på hos människor omkring er?
Jag stör mig på sånna som glor konstigt på en och äckliga gubbar som gör kyssljud efter en på stan...urk!
Vad stör ni er på hos människor omkring er?
Jag stör mig på sånna som glor konstigt på en och äckliga gubbar som gör kyssljud efter en på stan...urk!
Jag stör mig otroligt på folk som har förutfattade meningar om andra som de inte ens känner. Och sedan ska andra strunta i vem man dejtar..
Detta stör jag mig mest på för stunden..
Folk som spottar på gatan äcklar mig. ...och hur fan är man funtad när man spottar ett par decimeter framför ens fötter.
Ja, det finns mycket att störa sig på.
Igår på stan kastade en fläskig svartrockarbrud i tonåren sitt tomma cigg-paket mitt på trottoaren. Det fanns papperkorgar 10 meter bakom henne och 10 meter framför henne. ???
Folk som inte tar upp hundskiten efter sig.
Folk som inte går undan när de röker ute och nödvändigtvis ska stå mitt i entrén eller busskuren så man får äcklig rök på sig.
Folk som inte fattar att de inte är ensamma i världen och tror att de måste få ta plats först och främst.
Personer med överlägsen attityd som propagerar för ett visst ämne/en viss livsstil och försöker slå folk i huvudet med hemsnickrad filosofi och egna sanningar, som naturligtvis är de enda sanningarna enligt dem.
Puh! Det var skönt.
...men det finns mer. Mohahaha!
Kompisar som man ständigt bjuder hem, men aldrig kan bjuda tillbaka el komma på ngt sj..
Folk som inte kan passa tider. Kompisar som ska ha hjälp med allt möjligt men aldrig har tid att hjälpa tillbaks. Skitpratare.
När man blir tagen för givet!!
Folk som klagar över att de är sååå tjocka och sååå fula, fast de är hur smala och fina som helst.
Folk som smaskar... *ryser och stampar med fötterna!* usch!
Killar som tror att dom kan få vem som helst, att dom är såååå snygga och coola
Upptjäftiga ungdomar
Finns fan mycket, men kommer inte på något =P Är mest smaskandet! =P
Oh, massa.
Jag stör mig på bessewissrar, gamla tjuriga kärringar, snorungar som beter sig illa, folk som säger typ "dra alla över en kant" eller liknande saker. Folk som bara pratar om sig själva, hypokondriker och latmaskar retar också ihjäl mig, och folk som skryter om sina pengar.
Stör mig något enormt på föräldrar, mammor i synnerhet som sitter på en restaurang/café och högt diskuterar hur deras barns bajs ser ut. Vi andra som försöker äta är inte särskilt sugna på att höra att din unges bajs var lite grönt i morse.
..oh, det värsta som finns. Folk som inte kan säga "acceptera" utan säger "asseptera".