• Gadget

Sömnsvårigheter tidigt graviditetstecken...?

Ok, jag erkänner. Jag hade bestämt mig för att inte känna efter så den här (tredje) gången. Är inte ens säker på att vi prickade ÄL och eftersom jag har lite oregelbunden mens är det svårt att veta. Men, men... Så insåg jag att jag har BIM om mindre än en vecka och då är det ju så svårt att låta bli att känna efter.

Så... till saken. Jag har haft lite spänningar och stick i nedre magtrakten, men mer i mitten än vid mensvärk. Igår tyckte jag också att jag hade metallsmak i munnen. Men så har jag också haft svårt att sova två nätter i rad. Vaknat och gått på toaletten och knappt kunnat somna om, ändå har jag inte grubblat på något speciellt. Kan det vara ett tidigt graviditetstecken...?

• Svar på tråden Sömnsvårigheter tidigt graviditetstecken...?
  • serenity78

Hej!

Tyvärr har jag ingen erfarenhet själv men jag har läst om måååånga här på fl som har haft problem med sömnen i början av graviditeten - håller tummarna för dig! Hoppas du får svar från de som varit med om det själva

• Gadget

Åh vad spännande... Någon annan??? Hoppas, hoppas, hoppas...

• Hannnas

Yes... stämmer in på mig o mina grav iaf skittrött på kvällarna sen vaknar jag runt 02 o kan inte sova...

Testa

.?:*¨¨*:?. Det är jag som är Måns mamma .?:*¨¨*:?.
  • lilla smultronet
    Svar på #2
    Jag har bim på fredag och jag har varit ortoligt trött och kunnat sova hur mycket som helst tills i natt, vaknade av att jag var tvungen att gå och kissa och kände ett starkt illamående. Efter det låg jag vaken i någon timma utan att kunna somna och precis som du säger utan att ens grubba på något. Trodde jag var själv om detta. =) Håller tummarna för oss!!!
  • jenjo75

Jag letar oxå graviditetstecken. Har haft spänningar i magen åt högersidan till och sovit oroligt de senaste två nätterna, drömt hur mycket som helst. Men jag är tyvärr lite för pigg för att vara gravid, förra gången var jag jättetrött... Har BIM 18/8. Hoppas...

• lilla smultronet
    Svar på #6
    när du säger drömt en massa är det mardrömmar då eller? För jag har börjat drömma en massa mardrömmar nu och som du säger sover oroligt.
  • på väg mot fem

Jag plussade igår morse och jag har sovit som en gris de senaste nätterna:)

• Gadget

Åh vilken glädjedödare du är...

Nä, jag skojar bara - stort grattis till ditt plus! Håller tummarna för oss andra också här snart.

• jenjo75
    Svar på #7
    Drömt om allt möjligt, blandat ihop saker i enda stor röra. inga mardrömmar dock.
Svar på tråden Sömnsvårigheter tidigt graviditetstecken...?