• Kalasbyxa

Hur gör man med vagn på LISEBERG?

Jag och min pojk ska på liseberg imorgon med mormor.... men hur gör man med vagnen när man ska åka någon? Vi kommer ju åka alla 3. Om vi ska tex åka sagoslottet kan vi ju inte ha vagnen med? Kan man ställa den utanför då eller hur gör man?

• Svar på tråden Hur gör man med vagn på LISEBERG?
  • sim2fil

När vi varit där har vi ställt vagnen utanför den attraktion vi ska åka och bara tagit med värdesakerna som mobil och plånbok. Det finns ju inga garantier men det har gått bra för oss de gånger vi varit där...

• Kina79

Jag har alltid ställt vagnen utanför. Men väskor och grejor i. Det enda jag tagit med är värdesaker, plånbok, kamera och mobil.

Är du rädd om vagnen eller har en stöldbegärlig vagn, så ha med lås. Utanför affärer, restauranger eller liknande låser jag oftast fast min.

• N i n n i e

Man kan ju låsa fast den nånstans också! Finns billiga lås på tex Claes Olsson!

• Linda1976

Så har vi gjort, tagit sulkyn och satt på slanglås. Det enda som varit kvar i vagnen var en icapåse med blöjor (på den tiden hon hade det) och våtservetter.

Det finns ingen mening med livet, det handlar om att hitta ett sätt att stå ut // Magnus Betnér
  • Kalasbyxa

Tack! Köpte ett lås, fungerade perfekt =)

• LWJ

ja alla ställer vagnen utan för så inga problem. annars kan man låna vagn där.

• Trasig Udda Strumpa

går bra att lämna vagnen utanför attraktionerna men lämna absolut inga värdesaker kvar för det riskerar ni att bli av med

min son va med mormor på liseberg för några år sedan och mormor lämnade kvar väskan med ombyte och blöjor i vagnen och när dom kom tillbaka så va den borta
    haha jag hoppas den tjuven ångrade sig när han såg att han fick en väska med småbarnskläder och några blöjor och inga värdesaker

• Linda1976

Precis - därför är det bra med en öppen plastpåse som det skriker BLÖJOR om

Det finns ingen mening med livet, det handlar om att hitta ett sätt att stå ut // Magnus Betnér
Svar på tråden Hur gör man med vagn på LISEBERG?