Har någon av er vunnit på lotto, triss el spel??
Jag har vunnit på lotto en gång...var väl 3500 men blev jätteglad!!!
Jag har vunnit på lotto en gång...var väl 3500 men blev jätteglad!!!
hahaha jag fick 7 rätt på travet en gång.. wow kunde ju blivit hur mycke pengar som helst -s-
tror det va 8,50:- det gav:( va sååå många som oxå hade 7 rätt.. tom radion kommenterade det asg va väl typ 1990-93 någon gång -s-
sen e det inget att prata om -s-
Jag vann 2000 på lången i helgen, jippie=)
min man vann 17000 på tipset en gång för några år sen.
Min mamma har vunnit "halvstort" på hästar, flera gånger. Som mest tror jag hon vunnit 2-3hundratusen.
Men själv spelar jag aldrig - och vinner därför inte heller
Vann 100 000:- på en Skrappyramid för några år sedan. Hade fått lotten av smärmor.
Var tvungen att åka ner till affären för att få det bekräftat så att jag inte blivit tokig eller så. Frågade kvinnan bakom disk om hon kunde kolla om det var någon vinst. Kvinnan tog lotten, skrapade kontrollrutan och läste av den i maskinen. Jodå, det var mycket. Men nu hade hon ju skrapat rutan och det fick hon inte göra. Så hon fick ringa till Svenska Spel och höra med dem om vinsten hade gått förlorad nu. Gissa om jag svettades. Men det skulle gå bra ändå. Men jag fick numret till kvinnan ändå så att hon kunde intyga att det inte var jag som skrapat rutan om de konstrade på banken. Men det gjorde de inte och jag fick mina pengar.
Jag vann mycket på en 10an-lott i år.
Grattis!!! Vad kul att höra!!
Några fler??
Har vunnit 1000kr två gånger på tia lotter.
Sen bara små summor på lotter och lotto.
1000kr kanske inte är så mycket, men ändå...
1400:- på lotto för ett par år sedan och en ny triss lott då och då :)
Har oxå vunnit 1000kr på tia lott två gånger.
HeartsOnFire skrev 2008-08-12 17:02:07 följande:
NEJ OCH FYYY FAAAN. jag har köpt många trisslotter och jag vinner ALDRIG något!!! ORÄTTVIST!
Vann 4 400 på lotto för 14 år sedan.
min sambos pappa vann på en triss och fick åka till tv å skrapa. Fick 50 000.
Min mamma vann 1 mille på miljonlott eller nått liknande för några år sen.
Som mest har jag nog vunnit typ 2000 på bingo. =)