• Anonym (tips)

vibrerande ägg en ren njutning

Hej

Vill bara tipsa att jag införskaffade mig ett vibrerande ägg, med 7 olika vibratorlägen som man använder på klitoris. Det är det bästa jag har gjort! Vi använder den jämt! Även använder jag den själv när min partner inte är med. Får så otroligt starka orgasmer att jag tror att jag aldrig har haft en orgasm tidigare!
    Så införskaffa en sådan damer!

• Svar på tråden vibrerande ägg en ren njutning
  • Anonym

jaa håller med jag har haft en vibrator men slarvade bort den*snyft*
    skaffat en ny så nu jävla ska det kommas varje dag;)

• War

Är en ren klassiker i leksakslådan.

• Chaplin

Jag har aldrig ägt en sexleksak och är 34 år, kanske skulle införskaffa mig ett ägg!

• W W
    Chaplin skrev 2008-08-19 21:38:42 följande:
    Jag har aldrig ägt en sexleksak och är 34 år, kanske skulle införskaffa mig ett ägg!
    Det borde du verkligen göra

Jag har massor med leksaker men mina ägg är och förblir bland dom bättre. Tom så bra att ett fick följa med nu när jag flyttade utomlands för en tid. Många leksaker fick stanna hemma.
    En riktigt bra dildo kommer dock ägget förmodligen aldrig att slå
    Don?t assume I?m not in to cheap meaningless sex ;)
  • Anonym (??)

Hur använder man ägget?

Har bara använt dildos

• Chaplin

Hmmm, har alltid känt mig så skeptisk till sexleksaker. Vet egentligen inte varför. Men det är ju aldrig för sent att ändra sig!

• Lis Alm

Ägg kan man använda mot klitoris, vaginalt och även analt (jag brukar då rek att man trär en kondom över ägget, för att enklast hålla det rent).
    Vanligaste är nog att man använder ägget mot klitoris.
    Äggen är nog vanliga som nybörjarprodukt pga att de är snygga och enkla.

• steqve

Din partner kan även ta ägget delvis i munnen vid oralsex. Vibrationerna från ägget tillsammans med tungan kan göra både det ena och andra. Ägget "trycks" på plats av tunga/läppar. *tipsar*

• Anonym (??)

Nu e ägget beställt Flörthoppas det kommer snart,ska överraska han.

Några tips?

• Anonym

vilket är det du/ni har då? finns ju så många!

• W W
    Anonym skrev 2008-08-30 22:58:26 följande:
    vilket är det du/ni har då? finns ju så många!
    Jag har flera men den enda riktigt bra är en jag fick i present när jag beställde andra saker på någon site (minns inte vilken men någon av de vanliga), sen när den gick sönder tog det mig en halv evighet att hitta en ny likadan för då hade dom slutat med den. D7 hade dock den så jag beställde faktiskt två likadana då, ifall att liksom Vill inte riskera att bli utan igen, även om bara en fick följa med nu när jag flyttade (massor med saker kvarlämnade, inte bara sexleksaker )

http://www.d7.se/catalog/product_info.php?cPath=144_157&products_id=3457
    Don?t assume I?m not in to cheap meaningless sex ;)
  • Anonym

en dum fråga kanske men hur använder man det? utanpå, i eller båda? och är det inte irriterande att ha en sladd till "fjärrkontrollen"?
    Köpte en Layaspot för någon månad sedan och den är jag inte preciellt imponerad av. Kan då ägg vara något för mig eller funkar de på samma sätt?

• Lis Alm

Du kan ha ägget både mot klitoris eller vaginalt.
    Jag tycker inte att man märker av sladden, ibland kan det vara en fördel då man bara låter ägget hänga ner mot klitoris.
    Jag tillhör också de som personligen inte är speciellt imponerad (som du skrev) av Layaspot, men smaken är ju som baken - hör många som älskar den.
    Jag gillar ägg mycket mer =)
    Fast om du är som jag, det vet jag ju inte ;)

• Anonym

Lis Alm skrev 2008-08-31 21:07:15 följande:

Du kan ha ägget både mot klitoris eller vaginalt.Jag tycker inte att man märker av sladden, ibland kan det vara en fördel då man bara låter ägget hänga ner mot klitoris.Jag tillhör också de som personligen inte är speciellt imponerad (som du skrev) av Layaspot, men smaken är ju som baken - hör många som älskar den.Jag gillar ägg mycket mer =) Fast om du är som jag, det vet jag ju inte ;)
    tycker jag får "bättre" orgasmer själv än när jag använder Layaspot. Vibrationerna är ju inte alls tillräckliga eller kanske bara fel på något annat sätt. Men kan då ägget vara något tro? funderar på att testa men vilket... finns ju massa olika och i olika prisklasser. några tipps?
  • Lis Alm

Tips?
    Börja med att testa ett billigt ägg så ser du till en liten peng vad du gillar det.
    Här är ett jättebilligt ägg:
    lustjakt.se/Transition/Shop/Pages/Shop_Product.aspx
    som har en steglös kontroll, då kan du välja mildare eller starkare vibrationer.
    Gillar du det så kan du ju testa ett dyrare mer avancerat sedan.
    Lycka till!
    Ps Glöm inte glidmedel, för det förhöjer känslan av vibrationerna (så att det inte blir skav)

Svar på tråden vibrerande ägg en ren njutning