• trasan77

Gissa kön på ultrabild!

Har ultrabilder i mitt galleri under starka bilder. Vet inte ens om det går att se från sidan, men det är ändå kul att höra vad andra tror.:) Tycker själv att det ser ut som en snopp vid magen, men vet inte om det är för långt upp? Vore kul att höra gissningar! Vi kommer gå på köns ul så svar kommer om några veckor.:)

• Svar på tråden Gissa kön på ultrabild!
  • hanu01s

Fina bilder, men jag kan inte se pga att h=n ligger på sidan. Annars det är väldig svårt att se v 16. Sa de ingenting eller har du inte frågat?

Kram o stort grattis till söttissssen

• ÖnskarHoppas

Det man ser vid magen på den "röda" bilden är navesträngens fäste. Svårt att se vad det kan vara från sidan som sagt.

• lunkentuss

Det kanske även kan vara ett litet finger däär vod magen? Vår dotters näve låg alldeles där då iaf =) hihi

Spännande med könsUL =)
    Även om jag inte har en aning gissar jag TJEJ

• trasan77

Tack för era svar! Vågade inte fråga när vi var på ultrat för jag har hört att de inte vill berätta.:)

Då kanske det är navelsträngen då som man ser! Tyckte det var lite högt upp men det är så svårt att se.

Ska på rutin ultra nästa fredag så då kan jag lägga in nya bilder. Kanske vågar fråga om de kan säga något då också!

• hanu01s

Na men.... Fråga! Vad händer om de säger att de inte vill ... Ingenting! Är det din första? Jag var likadant som du! Har vågat inte fråga, kräva... Jag ångrar mig sen dess!

KRAM

• Kokkari

Tror det är navelsträngen man ser. : ) Fast jag fick ändå känslan av att det är en liten gosse.

• lovely storm

svårt att se! jag var på UL igår och då sa BM att oftas kan man inte missa pojkarna pga pungen!
    fick reda på att jag väntar en flicka!!

• trasan77

Tack för svar! Ska på ultra på fredag och då ska jag banne mig fråga barnmorskan om hon ser vad det är.Glad

• Syskonen Stjerneby

Oj, jag tycker det är jättesvårt att se vad det kan vara för kön, men jag gissar på en flicka

Här vart jag bor så tror jag dom tiger som bara den om könet, tror inte att dem får säga vad det är, kanske det beror på ifall dem säger fel. Och så står det på papprena som man får innan UL att det inte går ut på att se könet utan att få reda på exakt BF och titta så att allt är okej med bebisen. Och det är ju sant, men jag hade ändå velat att dem skulle kunna titta lite extra, vill åxå ta reda på könet den här graviditeten men vi har så långt att åka då. Vad jag vet så är det närmaste i stockholm?120 mil......

Mamma till underbara Zonny 05-12-09, o bebis i magen BF Februari!
Svar på tråden Gissa kön på ultrabild!