• MsBeauty

Vilken concealer för mörka ringar under ögonen?

Vilken concealer rekommenderar Ni för att dölja mörka ringar under ögonen?

Jag är väldigt ljus och ser så trött ut med mina mörka ringar. Har tidigare använt en concealer från Makeup Store, som har 3 olika färger (vit, gul, rosa) och den var jag nöjd med. Men det kanske finns några andra märken som är ännu bättre, som jag inte känner till?

• Svar på tråden Vilken concealer för mörka ringar under ögonen?
  • sorba

Helena Rubenstein!

Gå in på Åhléns och be och få en provburk!

• MsBeauty

Finns det någon rosa/orange färg på dem, som man tar på för att få bort det blå-svarta?

Jag brukade ta rosa concealer innan jag tog på lite vitt,

• Myror i brallan

Oriflame har en flytande på tub som är skitbra!!!

• JennyOEmilia

Ska kanske säga att det är Youngblood.

• ewaku

Mary kay har bra concealer. En konsult kan hjälpa dig att få rätt färg.

• greeneyes
    enlitenbitkaka skrev 2008-08-13 18:14:06 följande:
    har samma problem Någon som provat Touche Eclat från YSL? Har hört den ska va bra....
    har också hört det, i alla tester får den toppbetyg! nån som testat?
    Blev mamma 070825 till en underbar dotter!
  • Nåta

YSL, Touche Eclat, är superbra! Det går inte att jämföra med någon annan. Den finns i tre olika färger. Jag är blond så jag använder nr 1 som är ganska ljus och ser lite rosa ut ( det rosa täcker det blå-svarta som man kan ha under ögat). Den ser självklart inte rosa ut när den kommer på(!)
    Den är ganska dyr men jag använder den varje dag och då räcker den ca 8 månader.
    Den är lika bra som alla säger!!

• SvenskEngelsk

Jag använder makeup stores!

haft YSL och mig dög den inte till, men alla har olika hudtypder osv...

• greeneyes

varför dög den inte till dig? vilken av de tre på Makeupstores trio ska man använda? den rosa eller hur? (kom på att jag har den hemma wohoo!)

Blev mamma 070825 till en underbar dotter!
  • Tjatte
    sorba skrev 2008-08-12 20:22:30 följande:
    Helena Rubenstein! Gå in på Åhléns och be och få en provburk!
    Bäst! Jag är mkt ljus och använder färg nr 01. Funkar kalas, även på röda blemmor.
  • Deej

Jag är oxå på jakt efter en ny, är så himla torr så jag kan inte använda min favorit från MUS (den med 3 olika färger i en burk). Jag provade den som finns på FACE men de hade den inte inne den dagen jag var där och nu ska de tydligen byta ut leverantören så vi får väl se om det blir samma produkt men annorlunda förpackning eller om det är helt olika... Men annars så skulle jag definitivt köpt den på FACE - superkrämig och täckte riktigt bra!

• pio ny
    greeneyes skrev 2008-08-13 21:42:43 följande:
    varför dög den inte till dig? vilken av de tre på Makeupstores trio ska man använda? den rosa eller hur? (kom på att jag har den hemma wohoo!)
    Jag använder också make up stores, hur bra som helst! Själv använder jag den som heter Cover all blue, men finns en Easy cover blue också som inte är lika täckande.
  • EttElaktTroll

Jag använder Max Factors age renew, foundation iställer för concealer. Använder den bara runt ögonen, den är toppen, man får en jämn färg och den tar bort alla missfärgningar, små streck och slätar ut

Svar på tråden Vilken concealer för mörka ringar under ögonen?