• Gadget

Ni som bor i Vasastan Sthlm, vilken MVC går ni till?

Som rubriken lyder..

Jag är inte gravid än, men hoppas plussa på fredag och då vill jag veta vart jag ska ringa.

Sist när jag lämnade cellprov fick jag gå till Hantverkargatan på MVC, men jag kände inte att jag blev trevligt bemött av den barnmorskan jag träffade där. Det var väl kanske iofs bara hon och man ska inte dra alla över en kam, men ändå.
    Har funderat på Mama Mia på Karlavägen, det är lite mellan hemmet och jobbet också vilket kanske är bra om man ska springa på många undersökningar m.m.
    Någon med erfarenhet av dem?

Skriv gärna positivt och negativt om där ni går!

• Svar på tråden Ni som bor i Vasastan Sthlm, vilken MVC går ni till?
  • Frango

Jag bor inte i Vasastan men går dock på Mama Mia på Karlavägen. Jag har bara positivt att säga om dem.

• Cemar

Går på mammamia karlavägen och kan rekommendera dem varmt. Bra bemötande och snabb hjälp om det behövs. Pratade exempelvis med min BM igår eftermiddag och fick läkartid idag på morgonen, de är verkligen tillmötesgående. Dock upplever jag att de kan vara lite svåra att få tag på..min BM har alltid telefonsvarare och ringer upp först några timmar senare om man talar in meddelande. Fast så kanske det är på alla MVC, klart att hon inte kan ha telefonen på jämt även om man skulle vilja;)

• Gadget

Men det låter bra ändå att hon ringer upp samma dag. Jag antar att du nog inte själv skulle vilja att hon svarade i telefon när du var där... Men jag förstår vad du menar.

Kul att höra att ni har positivt att säga om dem.

Svar på tråden Ni som bor i Vasastan Sthlm, vilken MVC går ni till?