när kom tröttheten?
Om man är gravid hur tidigt kommer tröttheten. Är det det först asymptomet eller kommer det längre in i graviditeten?
Om man är gravid hur tidigt kommer tröttheten. Är det det först asymptomet eller kommer det längre in i graviditeten?
väldigt olika från person till person. och även graviditet till graviditet.. Mig kom de på direkt nästan...
varierar som allt annat
jag vart trött efter vecka 13 i ett par veckor sen vart det normalt igen
Jag var jättetrött i början av min graviditet. Kommer inte riktigt ihåg extakt NÄR det kom, men det var väl i v 6-7 nånting.
Jag var som mest trött v.8-11.
Nu är jag i v.13 och det har blivit lite bättre. men jag antar att man kommer att vara tröttare än vanligt hela graviditeten och sen kommer kanske den där riktigt tunga tröttheten tillbaka mot slutet igen.
Jag blev väldigt trött i tredje trimestern så trött att jag måste sova några timmar. Fick lov att be om sjukskrivning och hade även besvär av annat slag så det gick igenom.
Jag var väldigt trött i början av graviditeten, men efter vecka 13 ca så avtog det.. Illamåendet avtog också =)
Vid mina första graviditeter blev jag trött kanske i v 7-8. Nu är jag i början av v 6 och tycker det är väldigt skönt att gå och lägga mig tidigt på kvällarna:)
Var hur trött somhelst mellan v 6-12. Nu kommer och går den lite mer ( i v 13 nu).
Är trött.. är i vecka 8.. Men jag vet inte når det är mest vanligt..
jag var väldigt trött runt v 12 och några veckor framåt. sen nu i v 36 så är jag extremt trött igen
Jag är trött dygnet runt och är i v.10
Jag är i v 10 och har varit trött redan sen ett par dagar innan BIM, men det var faktiskt som värst v4-5.
Har en kille på 3 men man glömmer ju bort hur det var. Tack för alla svar!
Min trötthet kom nog med en gång. I v. 5 eller nåt. Tycker jag är lite piggare nu i v. 12, men idag har jag varit fruktansvärt trött. Antar att det kommer vara så lite till och från nu framöver.