hur mycket kostar droger?
som rubriken låter.tror att min sambo fortfarande röker hasch skulle vilja veta hur mycket han slänger ut på skiten.
som rubriken låter.tror att min sambo fortfarande röker hasch skulle vilja veta hur mycket han slänger ut på skiten.
Hasch: 1g 60kr 5g 300kr
Beror oxå lite på vart du bor - men mkt sällan över 100 kr/g
Allt från 60 (skräphasch) till 100 (bra kvalitet eller lurad) kr/g skulle jag säga. Beror nog lite på ort också.
ok tycker hans humör har förändrats blir irreterad fortare mm,tror ni han röker mer eller har dragit ner på det?
ok hur mycket brukar man röka i en ciggaret?
Tycker att det låter skumt att det skulle påverka humöret så. Är inte hans rökande ett symptom på något annat bakomliggande? Hönan och ägget-situation.
Kanske 0,5 g i en cigarett
kan vara det han har bla en släkting som är döende nu
Fy f*n, har du också en sån?! Samma här och jag undrar dessutom hur mycket 1g räcker på ett ungefär om man är vanerökare? Min sambo (snart särbo) har rökt ca 20 år tror jag, vet inte, han vill inte säga när han började, vi har varit tillsammans i 10 år, han är 40+
Omöjligt att säga vad killen gör utan att ha en kristallkula.
Att han blir irriterad fortare kan bero på tusentals olika anledningar.
Det att du är ?misstänksam? nog att starta trådar på nätet om det kan också vara en av anledningar om han känner av din misstänksamhet.