• Svar på tråden G-punkts gel
  • Anonym (:-))

Vad exakt var det som var g-punkt med den där produkten? Skulle ju smörjas på klitoris...

Nej, jag har inte provat något sånt. Verkar otäckt.

• Anonym (Svårkommen)

oki ..gå in o kolla på orgasmkrämer för henne så komemr alla upp!
    även g punkts kräm!!

• Anonym (jaja)

Jag har testat vanlig orgasmkräm, den funkar ganska bra, man blir känsligare, men inte så att man automatiskt, får en massa orgasmer!

• Anonym (Svårkommen)

oki..

• Anonym (hmm)

Men TS får hon orgasmer via G-punkten nu? Alltså vid samlag eller om du fingerpullar henne vaginalt? För om inte tror jag inte att ngn kräm för att göra g-punkten känsligare kan hjälpa er.
    Det är bara ca 10-25% av alla kvinnor som övht har möjlighet att få orgasm vaginalt, alltså via g-punkten då. Övriga 90-75% KAN INTE få orgasm vaginalt vad ni än gör...
    De flästa kvinnor måste få klitoris stimulerad för att kunna få orgasm!! Och om din tjej inte får orgasm via g-punkten nu så är det nog bättre ni köper ngt för klitoris istället

Jag får lätt g-punkts orgasmer och det är mycket lättare än att få orgasm via klitoris! Det värkar oxå som att det är vanligt att vi som får orgasm vaginalt kommer väldigt fort och lätt på det viset. Alltså brukar tjejer som får orgasmer vaginalt (via g-punkten) inte behöva krämer för att öka känsligheten! Snarare tvärt om, kommer nästan för fort ibland

• Anonym (Svårkommen)

Jag har fått g punktsorgasmer ja..men har svårt att få det och det händer absolut inte vid varja sextillfälle...
    Och kräm för att öka känsligheten på klitoris behövs int!! ;)

• Anonym (hmm)

Anonym (Svårkommen) skrev 2008-08-19 17:41:17 följande:

Jag har fått g punktsorgasmer ja..men har svårt att få det och det händer absolut inte vid varja sextillfälle...Och kräm för att öka känsligheten på klitoris behövs int!! ;)
    Hihi, trodde du var killen i förhållandet Du fungerar du tvärt emot mig förstår jag, kommer lätt via klitoris och mindre lätt via g-punkten...jag lätt via g-punkten och mindre lätt via klitoris.

Ja om du nu ska prova ngn så kanske en som är värmande för det ökar ju blodcirkulationen mer vilket ju gör att området svullnar och blir känsligare
  • Anonym (Horndog)

Jag och min fru köpte en gång en modell "orgasm-spray" som hade fått bra kritik i diverse tester. Den var väl ingen super-orgasm-förstärkare, men den fungerar onekligen. Den ger lite hetta osv så hon kommer lättare och snabbare, vilket i sin tur gör att hon kommer oftare under en sexakt

Sprayen heter Secret of Love - Astarleynd.

Ska dock ej användas under graviditet står det på flaskan.

Svar på tråden G-punkts gel