Är hallongele gjort av silicon?
Vet inte riktigt vad man ska välja när jag ska göra min bröstoperationm kokalt el gele+hallon?????
Vet inte riktigt vad man ska välja när jag ska göra min bröstoperationm kokalt el gele+hallon?????
Geléhallon är fast silkon vilket betyder att även om implnatatet går sönder så läcker inte innehåller ut u kroppen som tex koksalt gör.Har haft mina implantat i 8 år utan problem.Vilken klinik ska du operera dig på?
Beror ju på hur stora bröst du har i dagens läge och hur du vill att de nya brösten ska se ut.
har du väldigt små bröst vill du ju ha droppformade som ser naturligt ut och då är det gele som gäller.
Har du bröst (minst b-kupa) men vill ha fylligare så välj silikon.
Avråder från att använda koksalt, i vissa vinklar blir brösten väldigt fula och får gropar på sidorna (om du tex böjer dig framåt/neråt)
Jag har haft med silikon, det är fasta kuddar och inte lika "vattniga" som gele och koksalt. Jag hade b-kupa innan, och har jag valt gele så har de bara blivit hängiga.
Boka tid för konsultation, så får du råd om vilka de tror passar dig och du får känna igen de olika materialen och vilken skillnad det är.