• Anonym (nyfiken)

telefonsex, hur?

Hallå! Jag har träffat en kille, inte seriöst utan bara flört o sånt. Vi har dock haft en natt tillsammans o haft sex.
    Han bor 50 mil bort så vi kan inte träffas som vi vill...

Nu funderar jag på om vi kan ha telefonsex men jag vet inte hur man gör...har aldrig haft det tidigare.

Är det nån som har lite fina tips att ge så skulle jag bli jätteglad

Snälla berätta om era erfarenheter!

• Svar på tråden telefonsex, hur?
  • Anonym (hum)

Konkreta tips är väl svårt att ge eftersom det är lika personligt som allt annat sexuellt...

Men slappna av och säg det som faller dig in. Låt den du pratar med leda samtalet om det känns "konstigt"...

LYCKA TILL M LUREN

• Anonym (nyfiken)

tack ska eventuellt testa imorn så jag kan ju uppdatera...

• Anonym (g)

Jag älskar telefonsex. (jag älskar all sex)

Brukar smeka mig själv och berätta hur våt jag är och så. Sen beror det ju på hur man är som person. Jag är inte blyg.
    Annars kan man ju låta killen styra lite.

Ibland pratar vi inte alls utan stönar bara ihop.

• Anonym (nyfiken)

ja man kanske inte behöver säga så mycket egentligen Men är ändå lite nyfiken på hur man ska inleda det...kan tänka mig att det ändå sköter sig självt efter ett tag. Men som sagt lite tips kring hur man kan inleda...

• Anonym (hum)

starttips då
    Ni har ju haft sex så onekligen vet du hur han är... Berätta det för honom! Säg att du gillar hur han tog i dig...bla bla bla... det kommer -jag lovar!

• Anonym (g)

Säger som föregående talare.

Om du säger "jag gillade när du gjorde sådär med mig" så kommer han absolut att bli kåt.
    Sen är det bara att fortsätta.

Annars kan du börja smeka dig och börja stöna lite, han fattar =)

• Anonym (nyfiken)
    haha jag blir peppad redan
  • Anonym (hum)
    Anonym (nyfiken) skrev 2008-08-14 00:21:50 följande:
    haha jag blir peppad redan

Det är bara och köra Män brukar inte vara svårstartade...

• Anonym (had it)

Ikväll vid midnatt ringde min pojkvän som är utomlands på jobb och överraskade mig med telefonsex, har bara haft det en gång tidigare precis när vi blev ihop.
    Vi hade pratat tidigare och jag berättade hur mycket jag saknade honom. Urgulliga honom, nu är saknaden inte så dunderstor

Berätta vad du vill göra med honom och som tidigare skrivet i tråden, säg vad du tycker om att han gör. Jag vill mer höra än berätta men man får försöka och det är lättare när man väl ligger där.

• Anonym (nyfiken)

jag blir lite nervös över vilka ord man ska använda. Ja får för mig att det blir pinsamt at säga könsord ellar bara ordet kalsonger får mig att vilja börja skratta, haha, Typiskt mig att tänka för mycket i förväg

Lite tips på ord som funkar för er kanske

• Anonym (had it)

Du får väl säga typ. Nu tar jag av mig mina trosor. Smeker mig själv. Vill att du är här och för in dig i mig (för in din hårda kuk, om man vågar sånt) Berätta att du är våt och vad du vill att han gör med dig. Men även att du kanske tar dina läppar om hans ollon eller något sånt Du kommer på det när du är där

• Anonym (nyfiken)

tack för tipsen vi får väl se hur det går, haha

• Anonym (nyfiken)

nån kille som vill dela med sig av vad ni gillar att höra?

• Anonym (Killen 29)

Jag tycker om att höra tjejen stöna,sen får hon gärna ta ner telefonen till musen så jag hör hur våt hon är.Det är välfigt upphetsande tycker jag.

Svar på tråden telefonsex, hur?