Vad har du/ni under sängen?
ja vad har ni under era sängar egentligen?? Själv har jag en och annan dammråtta och ett monster som heter Tommy
ja vad har ni under era sängar egentligen?? Själv har jag en och annan dammråtta och ett monster som heter Tommy
lådor på hjul med kläder i och så massa dammråttor förstås. en av katterna brukar ligga där och softa också :), men inte dödar hon några råttor!!! *upprörd* *s*
Har tittat flera gånger, men hittar inget annat än dammråttor och sängben...
Dammråttor här också!
Dammråttor och borttappade strumpor...
Massor med dammråttor hittade jag
en av Moas nappar åkte dit under en dag... så den ligger där, en skarvsladd till lampor och så damm. Jag hoppas iallfall att det ännu är damm så att de inte har blivit till dammrottor för jag dammsugade där förra fredagen...
Ingenting
hehe, en hel massa: 2 stationära datorer, 1 laptop, 1 skrivare, 2 routers, pärmar, papper, 2 kontorsstolar + en massa annat skräp som hamnar på ett "skrivbord"...
Kanske ska tillägga att vi har loftsäng
dammråttor, massa sladdar, en och annan strumpa och ibland en hund (modell större) som brukar glida in när han sover på golvet bredvid sängen. Mitt i natten vaknar man av att han försöker ta sig ut *fnissar*
Cornette: Vilken tur att det var en loftsäng ni hade annars hade det blivit konstigt...