• CKCK

Jag tror inte han har så starka känslor för mig, vad tror ni??

Jag har träffat en kille sedan fyra månader tillbaka och allt kändes bra tills vi började ha sex (för en månad sedan) Känns som om hans känslor har svalnat efter det. Innan vi hade sex kunde han skriva söta sms att han tycker om mig osv, men det händer aldrig nu.

Han visar inte så mkt intresse för mitt liv, vad jag gör... Och ibland när vi har sex kan han vara missnöjd mitt under akten. En gång sa han högt när vi hade sex, "fan också!" Antar att det var för att sexet var så dåligt

Ibland får jag känslan att han inte vågar dumpa mig nu när vi haft sex för då skulle det vara så uppenbart att det är för sexet som han dumpar mig, eftersom vi väntade så länge med sex. Vet inte vad han känner.... Vet varken ut eller in...

Vad ska jag göra?

• Svar på tråden Jag tror inte han har så starka känslor för mig, vad tror ni??
  • GudsMestOskuldsfullasteLillaLamm
    CKCK skrev 2008-08-15 00:34:08 följande:
    Jag har träffat en kille sedan fyra månader tillbaka och allt kändes bra tills vi började ha sex (för en månad sedan) Känns som om hans känslor har svalnat efter det. Innan vi hade sex kunde han skriva söta sms att han tycker om mig osv, men det händer aldrig nu. Han visar inte så mkt intresse för mitt liv, vad jag gör... Och ibland när vi har sex kan han vara missnöjd mitt under akten. En gång sa han högt när vi hade sex, "fan också!" Antar att det var för att sexet var så dåligt Ibland får jag känslan att han inte vågar dumpa mig nu när vi haft sex för då skulle det vara så uppenbart att det är för sexet som han dumpar mig, eftersom vi väntade så länge med sex. Vet inte vad han känner.... Vet varken ut eller in... Vad ska jag göra?
    Dumpa han först! Närå men ni måste nog prata om problemet, ta tjuren vid hornen och fråga han hur det står till och förklara hur du upplever/känner det
    reserverar mig för evt felstavningar och feltolkningar
  • Anonym

Tänkte göra det men vet bara inte hur jag ska förklara utan att det blir fel.. Kan ju förstöra en del också om man börjar rota för mkt. Vi har träffats fyra månader och lever nästan som ett par men igen säger att vi tycker om varandra, vi pratar inte om känslor, vi har inte överdrivet mkt sex.... Det känns som något saknas liksom... Känns som en väldigt skum relation

• GudsMestOskuldsfullasteLillaLamm
    Anonym skrev 2008-08-15 00:41:03 följande:
    Tänkte göra det men vet bara inte hur jag ska förklara utan att det blir fel.. Kan ju förstöra en del också om man börjar rota för mkt. Vi har träffats fyra månader och lever nästan som ett par men igen säger att vi tycker om varandra, vi pratar inte om känslor, vi har inte överdrivet mkt sex.... Det känns som något saknas liksom... Känns som en väldigt skum relation
    Kanske en relation som är dax att avsluta eller  omvandla till vänskap, det är trist när det inte funkar man tragglar man bara på utan att det där speciella finns så blir det lätt så fel.

Ser att du skriver som anonym nu men i ts så är du inte det
    reserverar mig för evt felstavningar och feltolkningar
  • CKCK

Oj, jag trodde jag var anonym i TS . Vi har planerat en del framåt. Han vill resa med mig i början av nästa år och han vill ta med mig till olika ställen hit och dit men det känns lite fel när den där gnistan inte verkar finnas där..... Det kanske går att göra något åt det, jag vet inte.. Men det känns som om det hänger på honom för jag är van vid att killen visar lite mer i början. Jag vill ta upp samtalet med honom men det kkänns såå pinsamt eftersom vi har ganska svårt att prata.. Och dessutom verkar han vara väldigt känslig. Tänker på honom mkt när vi inte är tillsammans men det är något som har blivit stelt mellan oss som fan. Det är som en mur mellan oss. När han är på sina jobbresor så smsar han oftast inte så mkt sött/sexigt. Det blir mer ren fakta vad han gör på dagarna, som ett vykort typ.

• peccavi
    Svar på #4
    Hej där,
    ta upp saken med honom. Efter så lång tid ska ni kunna prata. Prova att inte träffas på ett tag och se hur ni båda upplever den tiden. Saknar ni varandra, tänker ni på varandra, kan ni inte hålla er borta ändå? Kan ni inte hålla er borta från varandra så är ni kära, annars inte. 4 månader är inte lång tid och inget att kämpa för, gnistan ska ju finnas där om ni har umgåtts som ett par under de 4 månaderna.
    Jag känner igen mig, jag började umgås med en kille som skrev söta saker och sådant. men så hade vi sex och plötsligt handlar allt bara om sex sex sex, inte ens en kram på MSN kan jag få längre. Jag är inte så intresserad av honom dock och kommer att dumpa honom inom det närmsta. Jag hade kunnat bli intresserad om han inte svalnat och blivit värsta mansgrisen plötsligt, bara för att vi haft sex.
    Jaja, nattsvammel. Lycka till!
Svar på tråden Jag tror inte han har så starka känslor för mig, vad tror ni??