• Roisin Dubh

Är Abbas nya makrill på tub god?

På Linda1976s begäran

Själv är jag allergisk mot allt vad fisk heter!

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Är Abbas nya makrill på tub god?
  • Linda1976

Ah! Där e tråden! Thanks Roisin! (behöver jag skaffa ett liv eller vad? )

• Aiwendil

Åh.. jag vill provsmaka den... kommer med mitt omdömme sedan

• Linda1976

Men det är ju åtminstone några fler liv-lösa som orkar rösta, haha.....

• Linda1976

E du från Skåne Roisin? Med tanke på på ett av svarsalternativen!! *heja Skåne heja Skåne*

• dripdrop

Den e OK och praktisk....

• Roisin Dubh

Klart man är skåning!

• MammaFia

Hua, smakade som gamla strumpor luktar

• MrsHawkins

Har makrill nånsin varit gott?

• Jii

Skulle vilja smaka den, tycker om vanlig makrill på burk, men det skvätter ju något horribelt när man öppnar den!!!!
    Så tub verkar ju bra! Men Bläk vad den ser äcklig ut på reklam... o reklam brukar ju försköna....

• Aihnoa

Hahaaaaa, det var väl ett skämt, makrill på tub
    Och om ni är allvarliga så är mitt försvar att jag bor i Spanien och här finns det bara makrill i burk åsså färsk förstås

• Shoegal

Den smakar inte som makrill på burk, men den är helt OK. Praktiskt dessutom. När jag äter makrill på burk och det är en liten skvätt över så äter man gärna upp det också (eller ger katten) men med tuben kan man ta lite då och då. Bra om man försöker hålla igen på kalorierna iaf

• giz

fråga: hur får ni era burkar att skvätta?????????????????

oki jag är kanse den enda som trots att burken har flärpgrejs öppnar den med konservöppnare

• Shoegal

giz: Kan riktigt se det framför mig

Jag lyckas ofta skvätta ner mig med tomatsås när jag öppnar burken. Det är det sista av locket som inte riktigt går av burken så får man trixa lite och då skvätter det *S*

• ressiwresseB

Gah...... aldrig säger jag!

Är dessutom vegetarian...

• giz

har köpt riktig makrill i dag ja så nu ska det skvätt testas, hmm kanse skulle köpt flera olika märken för å se om ngt skvätter mer än andra

jaja blir å skicka iväg kids till ica å konsum är ju så gott

• LadyMarmalade

fniss....vi har köpt en tub och ungarna åt iaf lika bra av den som av vanlig makrill även om de var skeptiska först...

Svar på tråden Är Abbas nya makrill på tub god?