bröstklyfta
hej!
jag håller på att bli tokig jag vill ha denna brlst klyfta som många kan få.. hur ska man gör? HÖRT ATT DET EBROR PÅ BRÖSTstorleken men sett måmga som ahr mindre eller lika som jag och dom kan få men inte jag tips tack..
hej!
jag håller på att bli tokig jag vill ha denna brlst klyfta som många kan få.. hur ska man gör? HÖRT ATT DET EBROR PÅ BRÖSTstorleken men sett måmga som ahr mindre eller lika som jag och dom kan få men inte jag tips tack..
Hänger nog mer ihop med bröstformen och bhtyp.
I vissa bh har jag det INTE fast jag har D-kupa, i andra får jag det direkt, mest vadderade push up som skapar klyfta.
ngn som kan tipsa om en bra bh som dom får klyfta i?
Min kompis tipsade om en balkonett (stavning?)
vad är det? kan typ inget om bh
testa en bh där banden går upp runt nacken istället för över axlarna.
ja men är det speciella? jag ahr en sån som man kan göra om men jag fattar inte hur.
Jag får inte heller klyfta och jag har Ckupa. Borde ju gå men jag vet inte om brösten sitter för långt isär eller nåt.
Gå till en bra bh-butik t.ex details, de hjälper dig. Lycka till!
balkonett är en bh jag har tuvär alldrig testat en själv men det såg väldigt fint ut på kompisen så jag ska allt skaffa mig en sån.
Fråga i en bh butik dom lär veta vad du menar.
balkonett hmm jaa får kolla upp det
Balconett BHn går lite högre och jämnare över brösten. Trycker upp och ihop fast inte för mycket.
okej men heter dom så om man kollar pp bh i butik?
Anonym (klyftan) skrev 2008-08-16 00:23:02 följande:
Bh utan båge brukar trycka ihop tuttarna sådär (välj en för liten kupa så får du rätt effekt).
Stödet är ju inte så bra och formen på tuttarna blir inte så kul kanske men det är iallafall så man får klyftan.
Nej du ska INTE välja en för liten kupa... du ska välja rätt BH. Gå till en underklädesbutik och be personalen om hjälp. De jobbar där av en anledning, och de kan allt om bröst. Då kommer du få den klyfta du vill ha.
Jag har D-DD beror på vilken bh jag har, ibland klyfta ibland inte, dock oftast.
Se de inte som en nackdel att inte ha klyfta, jag svettas när jag har klyfta, blir för varmt mellan tuttarna.
Överskatta inte bh-butikerna. Klyfta får man om man har dåligt stöd och för små kupor. Du får inte klyfta om du har en bra bh.
Och ja, klyfta gör att man svettas och får eksem.
Jag vet typ allt om bhar eftersom jag bara kan gå i specialbutiker och handla pga mina hemskt stora bröst. En bra bh ger stöd och separerar brosten. Som jag tolkar det så vill TS ha en riktig klyfta och det kan man inte få med bygelbh.
Push up är en annan sak.
Nej, för små kupor är inte att rekommendera egentligen men de beror väl på vad man vill ha antar jag.
Antingen har man för stora bröst, eller så sitter brösten tätt tex för att man är en liten tjej med liten bröstkorg. Oavsett är det inte bekvämt och ger eksem mellan precis som vid övriga fettvalkar