Kontonummer till Csn?
Snart dax för Csn, men var/hur ger man Csn sitt kontonummer? Står inte på nån blankett som man har fått eller så.
Hur får dem reda på ens kontonummer?
Snart dax för Csn, men var/hur ger man Csn sitt kontonummer? Står inte på nån blankett som man har fått eller så.
Hur får dem reda på ens kontonummer?
Har du en sparbank behöver du inte ange något kontonummer då de samarbetar med dem och sätter in dem automatiskt. I alla fall står det så i mina papper som jagfick när jag började studera 2004. Men annars vet jag inte. Kanske får ringa/maila dem och höra.
Det stod att dem sammarbetar med Swedbank. Menas det då att dem får kontonumret av swedbank automatiskt?
Jag följde en länk som fanns på csn efter det att man loggat in. Kom då till en sida på swedbank där jag fick fylla i mitt konto (jag har nordea) så att pengarna skulle sättas in där ist.
Jaha, fanns det det? Då får jag kolla igen på csn sidan. Få se om jag också hittar det :0)
mamma 03 05 skrev 2008-08-16 16:37:43 följande:
Nu ska vi se om jag lyckas förklara
Tror man måste vara inloggad för att hitta länken.
Sen gick jag till "utbetalningar" står på vänster sida.
Sen scrollade jag ner och på höger sida står det "Anmälan till Swedbanks kontoregister" Öppnas i nytt fönster.
Du är en ängel tack
Men om man redan har swedbank som sin bank, då kanske man inte behöver säga till att pengarna ska in dit? Vet du det?