• 3småttingar

Vilken amningsnapp är bäst?

Eller spelar det ingen roll?

Finns ju på apoteket och har sett Esskas egna amningsnappar som finns i mataffärer..

ღ Edwin 0611 ღ Lillan BF 0809 ღ
  • Svar på tråden Vilken amningsnapp är bäst?
  • Tvåbarnsmorsan

Hade den som är från apoteket och den funkade bra men tyvärr läkte inte mitt sår ändå!

• en ängel

Den som finns på apoteket gjorde jätte ont på mig jag har använt Medela.

• 3småttingar
    en ängel skrev 2008-08-18 10:21:02 följande:
    Den som finns på apoteket gjorde jätte ont på mig jag har använt Medela.
    Så du tycker medelas är bäst?
    ღ Edwin 0611 ღ Lillan BF 0809 ღ
  • en ängel
    3småttingar skrev 2008-08-18 10:22:36 följande:
    Så du tycker medelas är bäst?
    Helt klart den är super!

Har använt den från födseln och tills han var tre månader och aldrig haft några problem!
  • TinaLi

Medelas är tunnare och mjukare än tex Avents, så jag gillar absolut Medelas bäst! :)

• eir

esskas är bättre än apotekets, medelas har jag inte provat.

• Sagalina

måste ba fråga vart köper man Medelas? jag har apotektes Avents och den e stor å klumpig på nåt sätt tycker jag..och finns Medela i olika storlekar elr är det en enda storlek där oxå?
    jag gade medelas i förlossningen..sen när den blev väl använd så hittade jag bara avents...

• camant

Medela funkade överlägset bäst för oss!

• Tessi H

Jag har använt den från apoteket. Tycker den fungerar utmärkt när jag väl fick det att funka. Det kan läka lite så lägg en liten handduk under bröstet. Tyckte att den var för stor först men det är ju bara för att vårtan ska få plats när barnet när suger, den blir ju lite större då.

• Hille C

Medelas är absolut bäst. Rekommenderades den av amningsmottagningen dessutom.

Svar på tråden Vilken amningsnapp är bäst?