Anonym skrev 2008-08-18 19:19:33 följande:
Hur blev det när du tog ur dem? Fick du tillbaka samma bh-storlek som du hade innan du opererade dig? Hur många cc var det som du tog ut? Vad kostade det att ta ut dom?Jag funderar själv på att ta ut mina, men jag är orolig över att det ska bli som två tomma skinnpåsar så jag tror att det lutar mot att byta ut mina 410cc till en liten storlek kanske 150cc om det finns Är du nöjd med resultatet efter att du tagit bort dem?Det låter ju toppen att du var nöjd med kliniken =)
Jag hade mina inne mellan 19 och 28 så jag gick från en liten a-kupa till en full a-kupa, det händer ju en del med brösten de åren. Jag hade "bara" 225cc, gelehallon under muskeln. Många som tar ut dem gör lyft samtidigt, men jag gjorde inte det och det syns ingenting på att jag haft implantat! Så jag är supernöjd, trivs mycket mycket bättre utan än med, av många anledningar men även rent estetiska.
Om jag varit du så hade jag hellre tagit ut och gjort ett lyft istället för att lägga i lite.
Jag betalade 16.000, det kostar mellan 12 och 16 hos dem att ta ut dem, men mitt blev det dyraste för mina ingångsärr var så stora att de lade lång tid på att snygga till dem, i vanliga fall tar ingreppet ca 30 minuter och mitt tog en timme.
Jag hade ingen smärta alls, fick bara narkos, inget smärstillande och behövde heller inget efter alls.
Hoppas jag inte missade nån fråga... annars får du fråga igen