Stokke Sleepi - för & nackdelar?
Ni som har Stokke Sleepi vad tycker ni om den?
Och tycker barnet om att sova dar? Har ni anvant bade "mini" och spjalsangen?
Nagot ni inte gillar med den?
Ni som har Stokke Sleepi vad tycker ni om den?
Och tycker barnet om att sova dar? Har ni anvant bade "mini" och spjalsangen?
Nagot ni inte gillar med den?
Ar det ingen som har den?
Eller har hort nagot om den?
Vi har den och jag kan ärligt säga att det absolut inte är värt pengarna, såvida du inte är extremt intresserad och noga med själva designen. Huruvida barnet gillar att sova där eller inte har såklart inget att göra med formen på sängen (vilket de ju på fullt allvar försöker göra sken av i marknadsföringen av sängen!), det har självfallet med helt andra omständigheter att göra. Vi har både spjälsängen och minin, och visst är sängen fin och sådär, men som sagt inte värd pengarna. En annan sak är att vi måste köpa nya hjul till vår, eftersom de slutade funka och vägrade rulla efter första barnet, tjong pang ytterligare 600 kr till de 7000 man redan betalat. Kom också ihåg att du måste köpa deras spjälskydd i två storlekar också, eftersom andra spjälskydd inte passar, och dom är inte heller billiga. Nej som sagt, INTE värd pengarna!
Tigerwoman - tack for ditt svar!
Kostnaden spelar inte sa stor roll, jag ar mest intresserad av hur sangen i sig ar. Jag har fatt for mig att nyfodda gillar att ligga lite trangt och tankte att den har sangen skulle vara bra for det. Men det finns ju andra bassineter som fyller samma funktion.
Tycker oxa att designen ar snygg!