Energirik mat på bb
Vad kan man ta med sig för mat till BB? Jag tror jag kommer att må illa av sjukhusmaten.
Vilken mat får man energi av så man orkar bra?
Det måste vara mat som man kan packa ner i bb väskan på förhand.
Vad kan man ta med sig för mat till BB? Jag tror jag kommer att må illa av sjukhusmaten.
Vilken mat får man energi av så man orkar bra?
Det måste vara mat som man kan packa ner i bb väskan på förhand.
Enery/powers bars
apelsinsaft, choklad, blåbärsoppa, fruktcocktail är något som jag har tänkt ta med
Vad är Enery/powers bars?
images.google.se/images&q=powerbars&um=1&ie=UTF-8&sa=N&tab=wi
Innehåller massa snabb energi + att de flesta är jättegoda (tycker jag i alla fall :P)
tack
Under förlossningen åt jag plopp och drack isté.
Efter, under de dagar jag låg kvar, åt jag McDonalds och pizza.
Sjukhusmaten kom inte över mina läppar.
Tack Bonanza
Vad kan man ta med sig för mat till BB?
Hur många dagar måste man vara på BB?
Mat? det var det sista jag tänkte på. Hade jag haft med något så hade det inte blivit uppätet.
Efteråt åt jag frukt frukt frukt och sjukhusmat. Men jag gillar den maten! (har jobbat på sjukhus)
Jag har köpt lite energidrycker av bra kvalitet, naturliga energybars (typ nöt och frukt-bars), Misosoppa och Smakis (som Festis men utan så mycket kemikalier i). Choklad till efteråt, mmm.
När jag är så noga med vad jag stoppar i mig 364 dagar annars så tänker jag inte dricka/ äta skräp som jag inte mår bra av under förlossningen. Kan tillägga att jag är allergiker så det är lite speciellt för mig...
Man måste inte vara kvar en enda dag på BB, åkte själv hem efter de 6 timmarna man måste stanna.
Hade med mig godis till förlossningen men det fick jag inte äta, fick bara inta flytande.
Du kan be dina besökare att ta med mat annars, från lunchrestaurang eller dylikt...senast blev vi kvar från fre-ons på bb eftersom de inte ville skriva ut oss innan min dotter ökat i vikt, pga låg födelsevikt. Så det är inte alltid man kan åka hem efter 6 timmar. Jag gillar visserligen sjukhusmat men blev ändå glad när min kompis kom med mat till mig
Tack